• ПРИКРАСИ
  • ДЛЯ ДОМУ
  • ДЛЯ НЕЇ
  • ДЛЯ НЬОГО
  • ДІТИ
  • ПРЕДМЕТИ
  • СВЯТА
  • МАТЕРІАЛИ

Продаж хендмейду: як стимулювати клієнта

8.05.2013
4

Залучити покупця – одне з головних прагнень хендмейдера, який вирішив заробити на своєму хобі. Наступний рівень – утримати увагу клієнта, стимулювати його на нові придбання. Можливо – зробити його своїм добровільним рекламним агентом:). Що для цього треба?

Очевидне

Звичайно, роботи, які хочеться купувати ще і ще, колекціонувати, дарувати, радити друзям, повинні бути практично ідеальними. У першу чергу – якісними. Також важливу роль відіграє оригінальність, те, наскільки вироби відрізняються від усього, зробленого в тій же техніці. Не забувайте і про грамотну легенду – саме вона створить потрібний настрій, який раз за разом буде приводити на вашу сторінку покупців.

Обгортка для цукерочки

Про упаковку та бірки для робіт ми вже писали (читати – Продаж хендмейду: упаковка та бірки). Але – нагадаємо ще раз: приділивши увагу оформленню замовлення і доморощеному «брендингу» ви швидше забезпечите собі любов покупця. І – заодно – створите собі славу людини з гарним смаком, уважної до деталей.

Сюрпризи

Подумайте про те, які дрібниці можуть додаватися в якості подарунка-сюрпризу, який людина отримає разом з основним замовленням. Це може бути суща дрібниця, виготовлення якої займе мінімум часу – але, тим не менш, вона порадує покупця і викличе хвилю позитивних емоцій на адресу майстра. До речі, не обов’язково зациклюватися на речах, зроблених за допомогою вашої основної техніки, головна мета: не похвалитися своїми вміннями, а здивувати несподіваним презентом. Милим бонусом може стати навіть льодяник, букетик засушених квітів або листівка.

Акції та бонуси

Можна заздалегідь повідомити покупця про те, що він може отримати разом з основним замовленням: наприклад, закупившись на певну суму і купивши більше одиниць товару. Акцентуйте увагу на ексклюзивності пропозиції: тільки для вас, тільки зараз, і воно неодмінно вріжеться в пам’ять. Правда, переконайтеся в тому, що пропонуєте дійсно вартісні бонуси: тут вже не обійдешся льодяником.

Коментарі
2014.07.12 21:29

информация супер)

2014.10.05 22:25

Хорошая статья мне понравилось!

2015.02.14 13:34

Полезная статья. Спасибо

2016.01.25 09:40

Все общими фразами. В такого рода статьях нужно приводить примеры и конкретизировать детали.

Додати коментар
Будь ласка Увійдіть в систему, щоб продовжити...