ua
 
Українська
 
uah
грн

DecoRush - березнева виставка хендмейду в Чернівцях

21 Бер 2013
1


  Де: Чернівці, ТРЦ «Депот»

Коли: 2-3 березня

Умови участі для майстрів: внесок 120 гривень за 1 день, 200 гривень - 2 дні. Майстер отримує стіл, стілець безкоштовні кава, чай і печиво.





У великих містах традиція рукодільних виставок вже досить розвинена, але в невеликих регіональних центрах ця практика поки в новинку. Там частіше трапляються ярмарки традиційних ремесел, приурочених до різного роду «народних гулянь» - сучасний хендмейд на таких заходах представлений досить бідно. Втім, останнім часом ситуація змінилася на краще, яскравий приклад тому - виставка DecoRush в Чернівцях.





DecoRush - ініціатива двох чернівецьких майстринь, яка стартувала напередодні 2013 року. Перед Жіночим днем виставка відбулася вдруге - і, варто сказати, по рівню організації перевершила дебют.

Загалом, у Чернівцях досить благодатний грунт для продажу хендмейду. Місто невелике - однак, з відносно високим рівнем життя і середнім доходом.

Люди, які заробили статки на славнозвісному Калинівському ринку (найбільшому в Східній Європі) потроху пішли в перевагах від формату базарного ширвжитку, навчилися цінувати ручну роботу. Поряд з цим, з′явилося покоління стильної міської молоді, для якої в першу чергу важлива індивідуальність та креативність. Тому серед жителів міста Че користуються попитом різноманітні вироби: від дорогих рукотворних речей люкс-класу до андреграундових молодіжних «цацок».

Одна із заслуг організаторів DecoRush в тому, що вони зуміли донести переваги чернівецького ринку до хендмейдерів з усієї України. На першій виставці свої роботи представляли переважно місцеві умільці і автори з сусідніх міст: на другий DecoRush приїхали майстри з Криму, Києва, Харкова.





Судячи з відгуків авторів, участь у фестивалі сповна окупилося навіть для тих, хто витратив солідні гроші на дорогу з іншого кінця країни. Це можна пояснити не тільки сезонним попитом на хендмейд - DecoRush активно промоутили в соціальних мережах і міських медіа. Очевидно, успіх рекламної кампанії багато в чому зумовлений впізнанним візуальним стилем: лаконічним, без нальоту містечковості.

Напевно, немає потреби перераховувати техніки, представлені на виставці. Доста сказати, що в числі робіт були одяг та взуття, сувеніри, листівки, різноманітні аксесуари та прикраси, іграшки, предмети побуту, мило і косметика ручної роботи,
солодощі, продукція на будь-який смак і гаманець. Серед іншого, можна було знайти зразки цікавого брендового хендмейду: краватки-метелики від КlewerTie, блокноти від майстерні «Батькова сорочка», іграшки та брошки UnderUmbrelland. Кожен з гостей ярмарки міг віддати голос за свого фаворита з числа майстрів - за допомогою спеціальних флаєрів-лайків.

Крім того, відвідувачів привертали безкоштовними майстер-класами, які проходили кожну годину. Крім рукодільників, в залі працювали професійні стиліст і візажист, а також майстер мехенді - традиційної розпису хною.







ТРЦ, в якому проводили фестиваль - комплекс з розвиненою торгової і розважальною інфраструктурою, доволі популярний серед городян. Єдиний недолік «Депоту» - він розташований майже на околиці, правда, в місці з хорошою транспортною розв′язкою (до того ж, для мініатюрних Чернівців питання відстаней не дуже актуальне).

Судячи з відгуків учасників, на місці «дислокації» їх радував достаток світла, а от демонстраційні столи багатьом здавалися надто маленькими і хиткими. Втім, ці недоліки мало вплинули на позитивні враження, якими ділилася більша частина майстрів.
Коментарі
2 Лют 2016, 21:01
Здравствуйте.
Подскажите как связаться с организаторами?
0
0
Відповісти
Додати коментар
Будь ласка Увійдіть в систему, щоб продовжити...
Повернутися до початку
Завантаження...