Українська
 
uah
грн

Продаж хендмейду: як стимулювати клієнта

8 Тра 2013
4


Залучити покупця - одне з головних прагнень хендмейдера, який вирішив заробити на своєму хобі. Наступний рівень - утримати увагу клієнта, стимулювати його на нові придбання. Можливо - зробити його своїм добровільним рекламним агентом:). Що для цього треба?

Очевидне

Звичайно, роботи, які хочеться купувати ще і ще, колекціонувати, дарувати, радити друзям, повинні бути практично ідеальними. У першу чергу - якісними. Також важливу роль відіграє оригінальність, те, наскільки вироби відрізняються від усього, зробленого в тій же техніці. Не забувайте і про грамотну легенду - саме вона створить потрібний настрій, який раз за разом буде приводити на вашу сторінку покупців.

Обгортка для цукерочки

Про упаковку та бірки для робіт ми вже писали (читати - Продаж хендмейду: упаковка та бірки). Але - нагадаємо ще раз: приділивши увагу оформленню замовлення і доморощеному «брендингу» ви швидше забезпечите собі любов покупця. І - заодно - створите собі славу людини з гарним смаком, уважної до деталей.

Сюрпризи

Подумайте про те, які дрібниці можуть додаватися в якості подарунка-сюрпризу, який людина отримає разом з основним замовленням. Це може бути суща дрібниця, виготовлення якої займе мінімум часу - але, тим не менш, вона порадує покупця і викличе хвилю позитивних емоцій на адресу майстра. До речі, не обов’язково зациклюватися на речах, зроблених за допомогою вашої основної техніки, головна мета: не похвалитися своїми вміннями, а здивувати несподіваним презентом. Милим бонусом може стати навіть льодяник, букетик засушених квітів або листівка.

Акції та бонуси

Можна заздалегідь повідомити покупця про те, що він може отримати разом з основним замовленням: наприклад, закупившись на певну суму і купивши більше одиниць товару. Акцентуйте увагу на ексклюзивності пропозиції: тільки для вас, тільки зараз, і воно неодмінно вріжеться в пам’ять. Правда, переконайтеся в тому, що пропонуєте дійсно вартісні бонуси: тут вже не обійдешся льодяником.
Коментарі
12 Лип 2014, 21:01
информация супер)
0
0
Відповісти
5 Жов 2014, 22:54
Хорошая статья мне понравилось!
0
0
Відповісти
14 Лют 2015, 13:33
Полезная статья. Спасибо
0
0
Відповісти
25 Cіч 2016, 09:03
Все общими фразами. В такого рода статьях нужно приводить примеры и конкретизировать детали.
0
0
Відповісти
Додати коментар
Чтобы продолжить, пожалуйста Увійдіть в систему
Повернутися до початку