ua
 
Українська
 
uah
грн

Як купувати на Ярмарку ?

29 Жов 2013
26
На Ярмарку Ви можете придбати подарунки ручної роботи, зразки народного мистецтва, рукоділля і handmade.

Зверніть увагу, що на Ярмарку Ви купуєте роботу напряму у Продавця без комісій, тому всі деталі краще обговорювати безпосередньо з Продавцем.

Проведення замовлень через листування не оформлюючи їх на сайті є порушенням Правил Ярмарки. Всі замовлення повинні бути оформлені в системі сайту в повному обсязі.

Щоб оформити замовлення:

Крок 1

Натисніть кнопку «Замовити»/«Купити» на сторінці обраної роботи.



Крок 2

Якщо Ви раніше не були зареєстровані на Ярмарку - пройдіть коротку реєстрацію. Якщо у Вас вже є аккаунт на Ярмарку - авторизуйтесь і переходьте до наступного кроку. Якщо Ви вже увійшли в систему раніше - пропустіть цей крок.



Якщо при реєстрації Вам на пошту не прийшов лист із кодом підтвердження - перевірте папку «Спам»

Крок 3

Вкажіть додаткову інформацію до Вашого замовлення. Виберіть кількість одиниць товару і, якщо потрібно, залиште свій коментар чи питання до замовлення. Натисніть «Продовжити».



Вкажіть адресу доставки. Якщо це перше Ваше замовлення, натисніть «Додати» і вкажіть необхідні для доставки дані (можна окремо вказати дані для адресної доставки або для доставки до відділення поштової служби).





Після заповнення необхідних даних натисніть «Зберегти» та оберіть спосіб доставки, натисніть «Продовжити».



Виберіть спосіб оплати та натисніть «Продовжити». Функціонал вибору способу оплати поки що в розробці, тому можна відразу натиснути «Продовжити». Спосіб оплати потрібно буде обговорити додатково безпосередньо з продавцем.



Ще раз перевірте всі зазначені дані. Якщо все вірно, підтвердіть замовлення натиснувши на кнопку «Оформити замовлення».



Після оформлення замовлення Продавець отримає сповіщення про нього і зв′яжеться з Вами по вказаному телефону або напише повідомлення на Ярмарку.

Також Ви можете писати Продавцю за допомогою кнопки «Написати повідомлення» на сторінці магазину Продавця або на сторінці «Мої замовлення».



Якщо в процесі обговорення замовлення Вас щось не влаштує - його можна буде скасувати.




Ви можете бачити інформацію про статуси замовлень, а також ознайомитися з історією змін за допомогою кнопки «Деталі».



В полі замовлення додана основна інформація про Продавця.
Щоб ознайомитись потрібно натиснути кнопку «...» поряд з іменем Продавця.



Після завершення замовлення не забудьте залишити відгук.



Свої відгуки про Продавів та їх вироби Ви можете змінювати самостійно.

Для того щоб змінити відгук до того чи іншого замовлення натисніть кнопку «Показати відгук», далі - «Змінити». Відредагуйте текст відгуку і натисніть «Змінити».
Коментарі
Литвинюк Тетяна
17 Чер 2018, 14:19
А як можна зв'язатися з продавцем? Відсутні скрізь телефони чомусь?
0
0
Відповісти
25 Чер 2018, 13:54
Доброго дня, Тетяно. З продавцями можна зв"язатись написавши повідомлення або оформивши замовлення.
0
0
Відповісти
Ліманська Ірина
28 Чер 2018, 23:24
Чому я не можу купити одною купівлею кілька товарів?
0
0
Відповісти
29 Чер 2018, 14:33
Доброго дня, Ірино.
Тому, що на Ярмарку ви купуєте товари напряму в майстра, оплачуєте напряму майстру і отримуєте посилку від майстра. На даний момент на сайті понад 35 тис. майстрів з різних куточків України. Тому оформлюючи замовлення на кілька товарів ви оформлюєте окремі замовлення на кожен товар, оксільки всі ці товари можуть належати різним майстрам.
0
0
Відповісти
20 Лип 2018, 11:37
А як що купуєшь у одного майстра? Дуже не зручно, що не можно декілька товарів купити.
0
0
Відповісти
21 Лип 2018, 16:36
Ольго, на даний момент на кожен товар потрібно оформити окреме замовлення. В майбутньому плануються зміни, щоб зробити цей процес зручнішим.
0
0
Відповісти
Pashkevich Anton
3 Сер 2018, 12:15
Добрый день!
Подскажите, как сменить, при создании нового адреса страну на на Украина? Только сменой языка на украинский?
0
0
Відповісти
Bbbb Mmmmm
5 Вер 2018, 10:19
Нашла красивых домовых.продавец не отвечает,я так понимаю,что на сайте уже не появляется.можно ли найти контакты или выйти с ней на связь?нигде больше таких домовых нет!!!!(((
0
0
Відповісти
10 Вер 2018, 13:33
Вы можете оформить заказ на сайте и тогда продавец получит уведомление на почту и SMS.
0
0
Відповісти
Чубатенко Ірина
19 Вер 2018, 01:26
Хотіла купити у одного продавця з десяток виробів, але на кожен оформлюваи окреме замовлення... Ні, почекаю, коли (якщо) буде створено нормальний сервіс. Зрозуміло, що різним продавцям треба робити різні замовлення, але коли хочеш купити декілька речей у одного - то це тільки зайвий клопіт. І взагалі - це якийсь кам"яний вік, коли про юзабіліті навіть не чули... (((
0
0
Відповісти
21 Вер 2018, 14:07
Ірина,

Оформленя замовлення на даний момент триває 5-10 сек (якщо адреса доставки вже вказано). Функціонал Корзини буде запущений пізніше.
0
0
Відповісти
Сергєєва Олена
22 Жов 2018, 17:20
Якщо я купляю у одного продавця 2 товари, то хоча б одною посилкою я можу їх отримати?
0
0
Відповісти
23 Жов 2018, 19:22
Олено, звичайно можна.
Ви можете домовитись про це з Продавцем.
0
0
Відповісти
Мангер Марина
13 Гру 2018, 11:27
Якщо я хочу купити у одного продавця різні товари, то кожне замовлення оформляти окремо?Вибачте, але це зовсім не зручно. Я розумію, якщо майстри різні, то все правильно. Але якщо замовляєш в одного? Наприклад, очки для іграшок, хочу різних - 50 штук, то оформляти 50 замовлень? Робіть щось з цим.
0
0
Відповісти
13 Гру 2018, 13:59
Доброго дня, Марино.
Ми розуміємо що це не зручно і працюємо над цим, але зараз є лише така можливість оформлювати замовлення.
0
0
Відповісти
Архипова Елена
18 Лют 2019, 10:28
Добрый день! Заполняю заявку, как предлагают, но увы, первый пункт активен, остальные нет, как еще можно связаться и оформить заказ???
0
0
Відповісти
Архипова Елена
18 Лют 2019, 10:52
Очень жаль, что нет обратной связи((((
0
0
Відповісти
18 Лют 2019, 11:18
Здравствуйте, Елена.
Ответили Вам в личные сообщения.
0
0
Відповісти
Смірнова Наталія
19 Лют 2019, 09:00
Добридень чому я уже 2день неможу замовити тканину ,чи неможете зателефонувати 0953205727
0
0
Відповісти
20 Лют 2019, 11:55
Доброго дня, Наталю.
Вам відповіли у приватні повідомлення.
0
0
Відповісти
8 Тра 2019, 12:19
Доброго дня. Я зробила замовлення, але хочу його відмінити. Де я можу його побачити і як відмінити? Дякую за відповідь.
0
0
Відповісти
9 Тра 2019, 16:30
Доброго дня, Веселка. Ви можете ввідмінити замовлення натиснувши кнопку "Відмінити замовлення" у розділі Меню - Мої замовлення(режим покупця)
0
0
Відповісти
Малинкина Леся
19 Тра 2019, 09:48
Неудобный сайт.. Информации мало, обратной связи нет, ни телефонов ни адресов..обязательная регистрация.. Почему не описать нормально товар и цены на него? Зачем эта замануха..
0
0
Відповісти
20 Тра 2019, 13:33
Здравствуйте, Леся. Зачем нужна регистрация Вы можете прочитать здесь: https://skrynya.ua/system/article/help-register
0
0
Відповісти
Смовж Владимир
30 Тра 2019, 18:36
Доброго дня !Зробив в одного продавця замовлення ,не відповідає вже тиждень ,хоча повторних замовлень зробив 4 ,як з ним звязатись ?
0
0
Відповісти
Иванова Леля
4 Чер 2019, 21:08
Доброго дня чи є в наявності будиночок сумочка за 850? І можливо отримати його максимум в п′ятницю ( 7 червня
0
0
Відповісти
Додати коментар
Будь ласка Увійдіть в систему, щоб продовжити...
Повернутися до початку
Завантаження...