Українська
 
uah
грн

Олена Пучкова: Подружки - одна з головних проблем майстрів-початківців

14 Тра 2013
7
[570144]

Для вас - продовження інтерв′ю з [u1460] - чудовим майстром і організатором луганської хендмейд-виставки Райдужний кіт.

Початок бесіди [p250231], а нижче - думки про еко-рух, розповідь про те, як з дружніх чаювань народжується успішний фестиваль рукоділля та поради майстрам-новачкам.

Крім іншого, ви створюєте слінгонамиста. Відомо, що існує цілий рух ідейних «слінгомам». Як ви до нього ставитеся?

Я не люблю всі ці рухи, типу «Еко» - екомами, екопродукт, екокосметика. У мене є на це маса причин, серед якої головна - це досвід моєї роботи в Китаї. Хай вибачать мене всі активісти цього руху, але я бачила, як це робиться. Я маю на увазі, що я, як у тій приказці - «Хто працює в м′ясному цеху - ковбасу не їсть». Це про мене.
Кожен повинен запам′ятати раз і назавжди - екологічно чисті продукти можуть бути вирощені тільки вами на власному городі. Все інше - ілюзія.
Що стосується слінгонамист. Я їх роблю за всіма правилами - їз дерев′яних намистин і бавовняної нитки. Фарбовані намистини я беру тільки за кордоном. Тільки тоді я можу бути спокійна, що якщо дитина її вкусить або оближе, то з нею нічого не станеться.
Для мене слінгонамиста - це насамперед новий напрямок у творчості. Це можливість з′єднати іграшки та прикраси. Це політ фантазії.
Якщо іграшки я в′яжу по чиїмось схемах, то слінгонамиста збираю сама, нікуди не підглядаючи.

[570145]

Чи техніки, яким ви хочете опанувати?

Поки що ні. Зараз би 48 годин на добу :). Хоча техніка тайм-менеджменту була б до речі.

Ви не тільки рукодільниця, а й організатор виставки хендмейда «Райдужний кіт». Звідки з′явилася ідея? Назва?

Коли я почала займатися букетами з цукерок, мені стало цікаво, чим живуть інші умільці. На «Осинці» є такий розділ «Географія». Там я знайшла луганських майстринь і запропонувала зустрітися в реалі на чаювання. Через якийсь час ці чаювання переросли у творчий клуб «Дім майстрів».
Одного разу нас запросили взяти участь у виставці виробів ручної роботи, яку організовував дружній нам клуб. Ми погодилися. Але на 2-й раз мало хто з нас погодився, тому що організатор допустила масу помилок не тільки в організації, але і в спілкуванні з майстрами. Тому виникло питання про проведення подібних заходів силами клубу. А після того, як до нас прийшли інші учасники тієї виставки і попросили взятися за організацію, - робота закипіла. Ми довго сперечалися як назвати фестиваль, дуже довго вибирали логотип. Нашому остаточного логотипу передувала маса ескізів, намальованих нашим майстром Ольгою Бодальнік. Доопрацюванням займалася наша майстер Люда Багрянцева. Загалом, працювали усім колективом.
А чому кіт ... Тому що клуб називається «Дім майстрів», а хто в домі головний? Звичайно ж кіт!

[570147]

Розкажіть про основні нюанси і складнощі в організації хендмейд-виставок. Що потрібно знати майстрам, які хочуть брати в них участь? До чого себе готувати організаторам? Яких помилок слід уникати?

Мій найголовніший принцип в організації виставки - роби для людей так само, як для себе. Я грунтувалася на свої[ відчуття[ від тієї виставки, на яку я більше не захотіла йти. І зробила все так, як я б зробила для себе. Адже для творчої людини найголовніше - увага. До нього, до його робіт. На нашій виставці майстри отримують це сповна. Наші фестивалі - це теплий, затишний будинок, де живуть друзі. Живуть, спілкуються, дружать сім′ями, діляться радощами і бідами. Тому дівчатка не хочуть розлучатися на літніх канікулах і ми продовжуємо з задоволенням зустрічатися на літні чаювання.
Не обходиться і без дьогтю. Це потрібно розуміти і приймати спокійно. На нашому фестивалі спочатку був заведений «чорний список». За 2 роки в ньому накопичилося чимало майстрів. Але цей вимушений захід сприяє збереженню дисципліни на фестивалях і підтримці тієї атмосфери, через яку до нас тягнуться.
Що головним для організатора виставки? Отримання прибутку. На жаль. У нас все спочатку базувалася не на отриманні фінансового прибутку, а на допомозі всім майстрам, які хочуть показати свої вироби людям. Участь у перших фестивалях коштувало 90 грн! Цієї суми було достатньо, щоб покрити всі витрати. Зараз вартість участі 250 грн за 2 дні, однак ця сума обумовлена ​​великою кількістю реклами (ми навіть випускаємо свою газету!), великими витратамина оренду і т.д.
Майстри, у свою чергу, повинні робити все можливе, щоб до них хотілося прийти ще і ще раз. На п′ятихвилинках перед фестивалем я завжди про це говорю: не можна сидіти (тим більше лежати) за своїм столом, замість «Що вас цікавить?» варто сказати «Здрастуйте!». Саме це слово звертає на вас увагу. Адже у світі бізнесу продається не товар. Продається продавець! І в самопредставленні ви повинні бути не менш сильні, ніж у своїй творчості.
Я можу перераховувати ці принципи дуже довго. Я знаю на практиці, що вони працюють. І я намагаюся ділитися цими знаннями з тими, хто хоче їх почути і застосувати.

[570146]

Що ви можете порадити початківцям майстрам? Де черпати натхнення, як налаштовувати себе на продуктивну роботу, як перетворити хобі на джерело доходу?
У майстрів-початківців є дві величезні проблеми: подружки і бажання заробити швидко, не докладаючи зусиль.
Що таке подружки? Це коли тебе, починаючого майстра, який зробив дві роботи, захвалюють і кажуть, що тобі пора на цьому заробляти, що твої вироби вже тієї ювелірної якості, за яку дадуть мільон і т.д.
Дорогі мої! Не спокушайтеся! Покупець зараз неймовірно розбірливий. Якість виробу - це головний тренд! Якщо ви не будете майстерними і не будете відточувати кожен день свої навички - у вас не буде клієнтів.
І запам′ятайте, що створення себе як бренду - це неймовірно важка щоденна, щохвилинна робота. Це і робота над собою, і над своєю майстерністю.
Запам′ятайте цю фразу - БУТИ, РОБИТИ, МАТИ. І ніяк інакше. Якщо ви це усвідомлюєте - ви будете успішні!
Чого я вам від усієї душі бажаю!
Коментарі
15 Тра 2013, 08:48
Согласна с Еленой. Подружки - это бич....
Наблюдала ситуацию на выставке: Две барышни бальзаковского возраста "мастер и подружка" подходили практически ко всем столам подряд. Изделие бралось презрительно двумя пальцами, а между ними проходил следующий диалог:
- Я бы лучше связала (сшила, сваляла, сплела... ("гуру во всех техниках" решила я)). Ну ты видела мои работы....
- Дааааааа.....
Сразу напросилась такая мысль - так почему вы с обратой стороны стола???
0
0
Відповісти
15 Тра 2013, 09:14
Лена, огромное Вам спасибо! Вы замечательный мастер и прекрасный организатор. Я была на выставке "Радужный кот" несколько раз - это волшебство, это прекрасный коллектив мастеров, это необыкновенная атмосфера, это, наконец, благодарные посетители. Поверте, у меня есть с чем сравнить. Лена, удачи Вам во всем, любви, вдохновения и побольше помогающих и поддерживающих Вас на Вашем пути. Лена я Ваша навеки )))
0
0
Відповісти
15 Тра 2013, 14:12
Как здорово, когда можешь понять хотя бы цену своих работ... Я пока что не продала ни одной своей игрушки, хотя вяжу их исключительно ради удовольствия. Но вязаные игрушки - увлечение не из дешёвых. Я мечтаю принять участие в какой-нибудь выставке. Леночка, я восхищаюсь людьми, которые умеют организовать других людей. Спасибо Вам за то, что Вы делаете.
0
0
Відповісти
14 Сер 2013, 15:28
у меня одна подруга, с которой дружим с 3 лет, которая, наоборот, мягко критикует, делает дельные замечания :)
0
0
Відповісти
13 Вер 2013, 14:11
Подружки - це класно сказано!!! і заробити складно - це теж правда!!!
0
0
Відповісти
Такі подружки скоріш поділяються на два типа: "ТЫСУПЕРМАСТЕР" и "ТЫУЖАСНЫЙМАСТЕР".
У нас знайома увесь час відмовляла займатися хендмейдом, кажучи, що, мовляв, нікому це не потрібне. Помилялася...
0
0
Відповісти
1 Cіч 2015, 15:18
спасибо вам за статью,очень интересно)и есть над чем задуматься после прочтения=)вдохновения вам
0
0
Відповісти
Додати коментар
Чтобы продолжить, пожалуйста Увійдіть в систему
Повернутися до початку