Українська
 
uah
грн

Що означають «Статуси замовлень»

20 Лип 2018
55
Передбачено 5 статусів замовлень:

1. Очікує підтвердження (Нове замовлення)


Після оформлення замовлення, продавець отримує SMS та E-mail та протягом 48 годин повинен підтвердити Ваше замовлення.

Якщо Ваше замовлення не було підтверджене протягом 48 годин - напишіть Адміністрації.



2. Очікує оплати (Підтверджено)

Цей статус говорить про те, що Продавець підтвердив Ваше замовлення та готовий обговорювати додаткові деталі, якщо необхідно.

На цьому этапі Продавеь або Покупець все ще може відмінити замовлення.

Також на даному етапі все ще можна змінювати кількість одиниць в замовленні, вартість доставки, а також добавляти або відміняти роботи в замовленні.

Покупець повинен оплатити замовлення на цьому етапі



3. Очікує відправлення (Оплачено)

Статус означає, що Продавець отримав кошти та Ваше замовлення готується до відправки.



4. Очікує закриття (Відправлено)

Статус означає, що Продавець відправив посилку за вказаною адресою та замовлення очікує закриття.

Для відслідкування посилки нажміть на кнопку «Відстежити посилку»

Замовлення може закрити як Покупець так і Продавець.



5. Закрито

Статус означає, що замовлення було успішно завершена.

Увага ! Тільки після закриття замовлення Покупець може залишити відгук.
Детальніше - Як написати відгук?



Існує ще один статус замовлення - Замовлення відмінено.

Цей статус означає, що Продавець не може виконати Ваше замовлення з вказаних в коментарі до відміни причин.



Історію зміни статусів замовлення Ви можете переглянути натиснувши на кнопку «Деталі».




Коментарі
Glushko Nataliia
30 Бер 2019, 21:00
Доброго дня!
Я замовила козацькі сережки і очікую на Новій пошті ха вказаною адресою.
Прошу підтвердити, що замовлення 117834 пішло в роботу
З повагою,
Наталя
0
0
Відповісти
Editor
1 Кві 2019, 10:09
Доброго дня, Наталіє.
Відповіли у приватних повідомленнях.
0
0
Відповісти
11 Кві 2019, 23:49
Добрый вечер. Подскажите, пожалуйста, возможно продлить заказ на одну неделю, дополнительно? Заказ подтвердила, посылку отправила, оплата наложенным платежом. Т.К. не смогу забрать оплату в течении двух недель, не смогу закрыть заказ в положенные сроки
0
0
Відповісти
Editor
12 Кві 2019, 13:28
Здравствуйте, Настёна
Да Вы можете отсрочить закрытие заказа. Оставьте, пожалуйста в заметках к заказу дату, к которой нужно отсрочить закрытие.
0
0
Відповісти
17 Кві 2019, 23:13
Доброї ночі. Підкажіть як проходить процедура оплати і відрахунок процентів вам ?Просто я вперше продаю свій товар не в курсі
0
0
Відповісти
Editor
18 Кві 2019, 14:20
Доброго дня, beadwork.
Відповіли у приватних повідомленнях.
0
0
Відповісти
6 Тра 2019, 21:29
Здравствуйте,подскажите как проходит процедура оплаты и начисление процентов вам?
0
0
Відповісти
Editor
7 Тра 2019, 10:27
Здравствуйте, Mariposa.
Ответили в приватных сообщениях.
0
0
Відповісти
Даниленко Тетяна
9 Тра 2019, 23:22
Доброго вечора....Я замовила готову проволку 925 проби діаметр 0,5мм 2шт, і очікую її на Новій Почті за вказаною адресою.
Прошу підтвердити, що замовлення 119920 пішло в роботу
З повагою,
Тетяна
0
0
Відповісти
Доброго дня. Також цікавить процедура оплати товару та нарахування відсотків вам. Перший раз продаю тут.
0
0
Відповісти
Editor
28 Тра 2019, 11:19
Доброго дня, відповіли в приватних повідомленнях.
0
0
Відповісти
Даниленко Тетяна
30 Тра 2019, 14:49
Доброго вечора….Я замовила готову проволку 925 проби діаметр 0,5мм 2шт, і очікую її на Новій Почті за вказаною адресою.
Прошу підтвердити, що замовлення 121002 пішло в роботу
З повагою,
Тетяна
0
0
Відповісти
Editor
31 Тра 2019, 13:50
Доброго дня, Тетяно.
Зверніть, будь ласка, увагу, що на Ярмарку ви купуєте роботу напряму у майстра без комісій, тому і всі деталі найкраще обговорити безпосередньо з майстром.
Спілкуватися з ним Ви можете за допомогою сервісу «Повідомлення».
0
0
Відповісти
6 Чер 2019, 23:29
Доброго дня! Вчора мені надійшло замовлення № 121615, я підтвердила його, написала замовниці уточнення, який саме розмір потрібен. Відповіді немає. сьогодні знову написала, чи потрібні реквізити для оплати. Чекаю на відповідь. Скажіть, будь ласка, якщо замовник не відповідає, які мої дії? Як саме має проводитись оплата - це потрібно обговорити в листуванні?
Дякую.
0
0
Відповісти
Editor
7 Чер 2019, 12:39
Доброго дня, Ліліє. Відповіли в приватних повідомленнях.
0
0
Відповісти
Савчук Наталія
28 Чер 2019, 23:05
Добрий день! Просить підтвердити Замовлення але я не знаю як це зробити..
0
0
Відповісти
Цінчик Ірина
15 Сер 2019, 07:58
Доброго дня! Замовлення #124706 досі очікує підтвердження. Прохання проконсультувати
0
0
Відповісти
Боярчук Андрій
11 Вер 2019, 06:07
Доброго дня!
Я замовил браслет 2 дня тому і очікую на Новій пошті за вказаною адресою.
Прошу підтвердити, що замовлення # 125906 пішло в роботу
З повагою,
0
0
Відповісти
10 Лис 2019, 18:24
Добрый вечер! Пришел заказ я его подтвердила, но покупатель не выходит на связь, какие дальнейшие действия если так и не ответит?
1
0
Відповісти
5 Гру 2019, 09:55
Замовив намисто. Чекаю СМС
0
0
Відповісти
5 Гру 2019, 12:44
Добрый день. Посмотрела статью - все ориентирован на защиту покупателя. У меня покупатель сделал заказ, задал вопрос - и не выходит больше на связь, вот уже 2й день пошел. Какую защиту от недобросовестных покупателей вы предлагаете продавцам?
0
0
Відповісти
Доброго вечора! Мене також цікавить процедура оплати та нарахування процентів вам? Я хотіла поповнити баланс наперід ,але чомусь мені не вдається
0
0
Відповісти
Editor
10 Гру 2019, 13:03
Nataliia B.: Здравствуйте. Вы можете оставить жалобу на покупателя, тем самым предупредить других продавцов. Здесь можно прочитать, как это сделать:
Статья:Как оставить жалобу на Покупателя?
0
0
Відповісти
Editor
10 Гру 2019, 13:06
Вироби з фоамірану: Доброго дня. Як выдбуваэться оплата рахункыв на тарифы 10% можна прочитати тут:
Стаття:Як оплатити мої рахунки ?


Також Ви можете поповнити баланс на більшу суму, ніж сума рахунку, кошти будуть залишатися на балансі до наступного списання. Якщо у Вас виникають проблеми з поповненням рахунку, зверніться, будь ласка, у адміністрацію в приватних повідомленнях.
0
0
Відповісти
16 Гру 2019, 22:35
Доброго вечора. Також цікавить інформація про оплату.
0
0
Відповісти
Editor
17 Гру 2019, 11:38
Dambrayskas Valentina: Відповіли у приватних повідомленнях
0
0
Відповісти
19 Гру 2019, 21:12
Добрий вечір. Також продаю вперше. Як відбувається оплата і відрахування відсотків.
0
0
Відповісти
Editor
20 Гру 2019, 09:58
В′язання: Ваш тарифний план Новачок. Тільки після першого успішного продажу вам запропонують вибрати один з платних тарифних планів. Переглянути доступні тарифні плани та їх вартість Ви можете в розділі Меню - Тарифні плани.

Як здійснити оплату на тарифному плані 10% Ви можете прочитати в розділі Допомога.
Для оплати інших тарифів достатньо поповнити баланс на суму, необхідну для оплати тарифу, та натиснути кнопку Активувати в Меню - Тарифні плани для вибраного тарифу.
0
0
Відповісти
Орищенко Ирина
26 Гру 2019, 18:02
Доброго дня! Зробила замовлення 22.12, продавець Каленик Анна. Досі в стадії підтвердження. Зі звичайного воно вже стає терміновим.
0
0
Відповісти
Editor
27 Гру 2019, 09:50
Орищенко Ирина: Відповіли у приватних повідомленнях
0
0
Відповісти
26 Cіч 2020, 00:38
Доброї ночі. Отримала перше замовлення на вироб. Підтвердила. Мої подальші кроки?
0
0
Відповісти
Editor
27 Cіч 2020, 09:09
musicflowershop: Доброго дня. Все про роботу із замовленням Ви можете прочитати у статті ′Робота із замовленнями′ у розділі Допомога.
0
0
Відповісти
30 Cіч 2020, 19:47
Доброго вечора, я зареєструвався недавно і хочу дізнатись як проходить оплата за товар, що я продаю і як змінити статус після продажу першого товару. Також як Вам перераховувати відсотки з продажу? Дякую
0
0
Відповісти
Editor
31 Cіч 2020, 09:00
Alex leather: Тільки після першого успішного продажу вам запропонують вибрати один з платних тарифних планів. Їх декілька:
- Тарифи з фіксованою щомісячною оплатою 20, 50, 100 і 200 робіт, згідно з якими ви зможете викласти на продаж вказану кількість робіт. Їх вартість: 10, 25, 50, 100 грн / місяць.
- Тариф 10%. Ви зможете викласти необмежену кількість робіт і будете оплачувати комісію в розмірі 10% від вартості проданого вироби.
Активувати тарифний план Ви можете в Меню - Тарифні плани, щоб о
0
0
Відповісти
3 Бер 2020, 07:06
У мене чомусь показує два однакових замовлення, хоча насправді одне. Що я не так наклацала?
0
0
Відповісти
Editor
3 Бер 2020, 09:03
Бісерна скринька: відповіли в приватних повідомленнях.
0
0
Відповісти
2 Тра 2020, 22:51
Здравствуйте! Получила заказ,приняла,товар был вручен при личной встрече.Как это отметить на 3 этапе оформления заказа?
0
0
Відповісти
Editor
4 Тра 2020, 09:34
textil_u_svet: ответили в личных сообщениях
0
0
Відповісти
13 Чер 2020, 14:42
Добрий день. Якщо я не підтвердила замовлення протягом 48 годин, пізніше можна це зробити?
0
0
Відповісти
Editor
15 Чер 2020, 08:24
Стрілець Катерина: Так, Ви можете підтвердити замовлення після закінчення терміну та зв′язатися з покупцем.
Звертаємо Вашу увагу на те, що підтвердивши замовлення Ви показуєте, що побачили замовлення і готові обговорювати деталі його виконання. На цьому етапі Ви можете узгодити з покупцем всі деталі замовлення.
Якщо в процесі обговорення замовлення Ви ніяк не зможете зв′язатись з покупцем, покупець передумає чи Ви з покупцем не дійдете згоди – замовлення можна буде відмінити. Тому замовлення потрібно підтвердити відразу, як тільки його побачили.
0
0
Відповісти
23 Жов 2020, 09:21
Добрый день!Подскажите, пожалуйста, мне тоже, как проходит процедура оплаты и начисление процентов вам?
0
0
Відповісти
Editor
24 Жов 2020, 09:19
Веверица:Доброго дня. Рахунки в розмірі 10% від суми замовлення виставляються відразу після успішного закриття замовлення. Список рахунків можна подивитися розділі «Мої рахунки». Рахунки закриваються автоматично з 10 по 20 числа наступного місяця. Наприклад, якщо замовлення було оформлено у грудні, то рахунок закривається до 20 січня. Для оплати рахунку необхідно поповнити баланс магазину на відповідну суму.
Якщо Ви користуєтесь тарифами ′20-200 робіт′, необхідно поповнити баланс і активувати тариф в розіділі Меню - Тарифні плани.
0
0
Відповісти
25 Лис 2020, 20:25
Доброго вечора. Прийшло замовлення. Замовлення підтверджено, обговорено із замовником всі деталі, отримана часткова оплата. Чи можна підтверджувати оплату замовлення чи підтвердження тільки після 100% оплати?
0
0
Відповісти
Editor
26 Лис 2020, 10:08
АмигурУля: Доброго вечора. Змінюйте статус тільки після повної оплати замовлення.
0
0
Відповісти
10 Лют 2021, 11:11
Добрый день, скажите пожалуйста, как покупатель оплачивает мой товар если у меня в настройках профиля пункт оплаты закрыт?
0
0
Відповісти
Editor
13 Лют 2021, 08:11
MerceriaLedy: здравствуйте. Способ оплаты заказа Вы выбираете самостоятельно, удобный Вам и покупателю.
0
0
Відповісти
25 Бер 2021, 17:59
Здравствуйте, как происходит оплата и начисление 10% вам? Спасибо
0
0
Відповісти
Editor
26 Бер 2021, 08:55
Мяло Наталья: здравствуйте. Счет в размере 10% от стоимости заказа будет выставлен после его закрытия. Увидеть его можно в разделе Меню- Мои счета. Для оплаты счета нужно пополнить баланс магазина на сумму счета.
0
0
Відповісти
21 Тра 2021, 10:39
Добрый день. Много лет висели объявления о продаже, даже забыла о них. И тут пришел заказ, который я благополучно отправила. На данный момент статус ′Отправлен′ Не понимаю, где в настройках нужно что указать, чтобы потом получить оплату. И как я понимаю перечислить % вам. Помогите пожалуйста разобраться
0
0
Відповісти
TT Тетяна
23 Тра 2021, 00:05
Доброго дня! Я переказала гроші за виріб і за доставку. Продавець відправив товар і вказав, що доставка за мій рахунок. Відповідно, доставку я оплатила двічі. Прошу продавця повернути гроші за доставку, але він не реагує. Які мої дії?
0
0
Відповісти
Editor
25 Тра 2021, 08:08
TT Тетяна: Відповіли в приватних повідомленнях
0
0
Відповісти
29 Чер 2021, 23:35
Добрий день, маю відправити замовлення накладеним платежем, тобто оплата відбудеться уже після відправлення та отримання. Як в такому разі відмічати статуси замовлення, адже ′оплачено′ йде одразу після підтвердження і до ′відправлено′? Що робити, якщо я відмічу ′оплачено′ насправі оплати не отримавши, а потім щось піде не так - посилку не заберуть, повернуть назад і т.п.
0
0
Відповісти
Editor
30 Чер 2021, 08:34
Baieva Crafts: залишайте замовлення в статусі ′Підтверджено′ до отримання посилки покупцем.
0
0
Відповісти
22 Лис 2021, 13:54
Если заказ сформирован на 2 вязаных изделия.
Срок выполнения первого 20 дней, срок выполнения второго 20 дней после выполнения первого.
Итого 40 дней.
оплата соответственно тоже по мере готовности изделий, по мере отправки и примерки.
Вопрос вот в чем: как правильно осуществить оплату? Допустим, первое изделие подошло и покупатель расплатился - я могу оплачивать услуги площадки поэтапно? это позволяет функционал? Или я должна оплату произвести только после отправки двух изделий?
Заранее спасибо!
0
0
Відповісти
Добрый вечер. Напишите пожалуйста как проходит оплата и отчисление процентов, впервые продаю товар через ваш сайт. Спасибо за ответ
0
0
Відповісти
Додати коментар
Чтобы продолжить, пожалуйста Увійдіть в систему
Повернутися до початку