ua
 
Українська
 
uah
грн

Як купувати на Ярмарку ?

29.10.2013
25

На Ярмарку Ви можете придбати подарунки ручної роботи, зразки народного мистецтва, рукоділля і handmade.

Зверніть увагу, що на Ярмарку Ви купуєте роботу напряму у Продавця без комісій, тому всі деталі краще обговорювати безпосередньо з Продавцем.

Проведення замовлень через листування не оформлюючи їх на сайті є порушенням Правил Ярмарки. Всі замовлення повинні бути оформлені в системі сайту в повному обсязі.

Щоб оформити замовлення:

Крок 1

Натисніть кнопку «Замовити»/«Купити» на сторінці обраної роботи.

Крок 2

Якщо Ви раніше не були зареєстровані на Ярмарку – пройдіть коротку реєстрацію. Якщо у Вас вже є аккаунт на Ярмарку – авторизуйтесь і переходьте до наступного кроку. Якщо Ви вже увійшли в систему раніше – пропустіть цей крок.

Якщо при реєстрації Вам на пошту не прийшов лист із кодом підтвердження – перевірте папку «Спам»

Крок 3

Вкажіть додаткову інформацію до Вашого замовлення. Виберіть кількість одиниць товару і, якщо потрібно, залиште свій коментар чи питання до замовлення. Натисніть «Продовжити».

Вкажіть адресу доставки. Якщо це перше Ваше замовлення, натисніть «Додати» і вкажіть необхідні для доставки дані (можна окремо вказати дані для адресної доставки або для доставки до відділення поштової служби).

Після заповнення необхідних даних натисніть «Зберегти» та оберіть спосіб доставки, натисніть «Продовжити».

Виберіть спосіб оплати та натисніть «Продовжити». Функціонал вибору способу оплати поки що в розробці, тому можна відразу натиснути «Продовжити». Спосіб оплати потрібно буде обговорити додатково безпосередньо з продавцем.

Ще раз перевірте всі зазначені дані. Якщо все вірно, підтвердіть замовлення натиснувши на кнопку «Оформити замовлення».

Після оформлення замовлення Продавець отримає сповіщення про нього і зв′яжеться з Вами по вказаному телефону або напише повідомлення на Ярмарку.

Також Ви можете писати Продавцю за допомогою кнопки «Написати повідомлення» на сторінці магазину Продавця або на сторінці «Мої замовлення».

Якщо в процесі обговорення замовлення Вас щось не влаштує – його можна буде скасувати.


Ви можете бачити інформацію про статуси замовлень, а також ознайомитися з історією змін за допомогою кнопки «Деталі».

В полі замовлення додана основна інформація про Продавця.
Щоб ознайомитись потрібно натиснути кнопку «…» поряд з іменем Продавця.

Після завершення замовлення не забудьте залишити відгук.

Свої відгуки про Продавів та їх вироби Ви можете змінювати самостійно.

Для того щоб змінити відгук до того чи іншого замовлення натисніть кнопку «Показати відгук», далі – «Змінити». Відредагуйте текст відгуку і натисніть «Змінити».

Коментарі
Литвинюк Тетяна
2018.06.17 14:19

А як можна зв’язатися з продавцем? Відсутні скрізь телефони чомусь?

Администратор .UA
2018.06.25 13:54

Доброго дня, Тетяно. З продавцями можна зв»язатись написавши повідомлення або оформивши замовлення.

Ліманська Ірина
2018.06.28 23:24

Чому я не можу купити одною купівлею кілька товарів?

Администратор .UA
2018.06.29 14:33

Доброго дня, Ірино.
Тому, що на Ярмарку ви купуєте товари напряму в майстра, оплачуєте напряму майстру і отримуєте посилку від майстра. На даний момент на сайті понад 35 тис. майстрів з різних куточків України. Тому оформлюючи замовлення на кілька товарів ви оформлюєте окремі замовлення на кожен товар, оксільки всі ці товари можуть належати різним майстрам.

2018.07.20 11:37

А як що купуєшь у одного майстра? Дуже не зручно, що не можно декілька товарів купити.

Администратор .UA
2018.07.21 16:36

Ольго, на даний момент на кожен товар потрібно оформити окреме замовлення. В майбутньому плануються зміни, щоб зробити цей процес зручнішим.

Pashkevich Anton
2018.08.03 12:15

Добрый день!
Подскажите, как сменить, при создании нового адреса страну на на Украина? Только сменой языка на украинский?

Bbbb Mmmmm
2018.09.05 10:19

Нашла красивых домовых.продавец не отвечает,я так понимаю,что на сайте уже не появляется.можно ли найти контакты или выйти с ней на связь?нигде больше таких домовых нет!!!!(((https://skrynya.ua/ru/order?pid=733784

Администратор .UA
2018.09.10 13:33

Вы можете оформить заказ на сайте и тогда продавец получит уведомление на почту и SMS.

Чубатенко Ірина
2018.09.19 01:26

Хотіла купити у одного продавця з десяток виробів, але на кожен оформлюваи окреме замовлення… Ні, почекаю, коли (якщо) буде створено нормальний сервіс. Зрозуміло, що різним продавцям треба робити різні замовлення, але коли хочеш купити декілька речей у одного – то це тільки зайвий клопіт. І взагалі – це якийсь кам»яний вік, коли про юзабіліті навіть не чули… (((

Администратор .UA
2018.09.21 14:07

Ірина,

Оформленя замовлення на даний момент триває 5-10 сек (якщо адреса доставки вже вказано). Функціонал Корзини буде запущений пізніше.

Сергєєва Олена
2018.10.22 17:20

Якщо я купляю у одного продавця 2 товари, то хоча б одною посилкою я можу їх отримати?

Администратор .UA
2018.10.23 19:22

Олено, звичайно можна.
Ви можете домовитись про це з Продавцем.

Мангер Марина
2018.12.13 11:27

Якщо я хочу купити у одного продавця різні товари, то кожне замовлення оформляти окремо?Вибачте, але це зовсім не зручно. Я розумію, якщо майстри різні, то все правильно. Але якщо замовляєш в одного? Наприклад, очки для іграшок, хочу різних – 50 штук, то оформляти 50 замовлень? Робіть щось з цим.

Администратор .UA
2018.12.13 13:59

Доброго дня, Марино.
Ми розуміємо що це не зручно і працюємо над цим, але зараз є лише така можливість оформлювати замовлення.

Архипова Елена
2019.02.18 10:28

Добрый день! Заполняю заявку, как предлагают, но увы, первый пункт активен, остальные нет, как еще можно связаться и оформить заказ???

Архипова Елена
2019.02.18 10:52

Очень жаль, что нет обратной связи((((

Администратор .UA
2019.02.18 11:18

Здравствуйте, Елена.
Ответили Вам в личные сообщения.

Смірнова Наталія
2019.02.19 09:00

Добридень чому я уже 2день неможу замовити тканину ,чи неможете зателефонувати 0953205727

Смірнова Наталія
2019.02.19 09:00

Добридень чому я уже 2день неможу замовити тканину ,чи неможете зателефонувати 0953205727

Администратор .UA
2019.02.20 11:55

Доброго дня, Наталю.
Вам відповіли у приватні повідомлення.

2019.05.08 12:19

Доброго дня. Я зробила замовлення, але хочу його відмінити. Де я можу його побачити і як відмінити? Дякую за відповідь.

Администратор .UA
2019.05.09 16:30

Доброго дня, Веселка. Ви можете ввідмінити замовлення натиснувши кнопку «Відмінити замовлення» у розділі Меню – Мої замовлення(режим покупця)

Малинкина Леся
2019.05.19 09:48

Неудобный сайт.. Информации мало, обратной связи нет, ни телефонов ни адресов..обязательная регистрация.. Почему не описать нормально товар и цены на него? Зачем эта замануха..

Администратор .UA
2019.05.20 13:33

Здравствуйте, Леся. Зачем нужна регистрация Вы можете прочитать здесь: https://skrynya.ua/system/article/help-register

Додати коментар
Будь ласка Увійдіть в систему, щоб продовжити...
Вверх ↑
Завантаження...