• ПРИКРАСИ
  • ДЛЯ ДОМУ
  • ДЛЯ НЕЇ
  • ДЛЯ НЬОГО
  • ДІТИ
  • ПРЕДМЕТИ
  • СВЯТА
  • МАТЕРІАЛИ
ua
 
Українська
 
uah
грн

Інструменти для підбору ключових слів

10.08.2017
7

Інструменти:

- Yandex Wordstat (потрібен аккаунт Yandex)
- Google AdWords (потрібен аккаунт Google)
- Google Trends

Google Trendshttps://trends.google.com/trends?hl=uk

1. Відкрийте Google Trends.

2. У відповідному полі введіть слово чи словосполучення, яке найбільш точно і лаконічно характеризує Вашу роботу (наприклад, «обруч» чи «браслет»).

3. Із випадаючого списку виберіть варіант з поміткою «Пошуковий термін».

4. «Популярність за регіонами» – показані країни, в яких дане слово вводять в пошуку.

5. «Схожі запити» – суміжні ключові слова за популярністю.

Важливо! Суміжні ключова слова повинні підходити за змістом до Вашої роботи, в протилежному випадку ефект буде негативний.

Наприклад, якщо Ваша робота «обруч для волосся», тоді такі запити Вам не підходять:
- «Обруч для талии» (не релевантний запит);
- «Обруч своими руками» (Ви продаєте обруч, а не пропонуєте мастер-клас з його виготовлення).

6. Виберіть 3-5 суміжних ключових слів для прописання SEO «Title» та «Description».

Коментарі
Романенко Елена
2017.09.03 23:04

1

2017.09.05 20:04

спасибо! есть над чем поработать)

2017.11.03 17:59

Почему гугл пишет «Для вашого пошукового запиту зібрано замало даних, щоб показати їх тут»?

Администратор .UA
2017.11.04 11:00

Здравствуйте, Ирина.
Напишите пожалуйста в личные сообщения Администрации какой поисковый запрос вы используете.

Администратор .UA
2017.11.04 11:00

Здравствуйте, Ирина.
Напишите пожалуйста в личные сообщения Администрации какой поисковый запрос вы используете.

2017.11.22 11:16

В мене не виходить з випадаючого списку Keyword вставити слово кольє. Нажимаю «Вибрати», відкривається вікно «Googl Trends», вибрала пошуковий термін кольє, а далі? ……

Додати коментар
Будь ласка Увійдіть в систему, щоб продовжити...
Вверх ↑
Завантаження...