• ПРИКРАСИ
  • ДЛЯ ДОМУ
  • ДЛЯ НЕЇ
  • ДЛЯ НЬОГО
  • ДІТИ
  • ПРЕДМЕТИ
  • СВЯТА
  • МАТЕРІАЛИ
ua
 
Українська
 
uah
грн

Про що говорить статистика переглядів робіт

6.02.2018
3
#Wiki

Мені здається, що функція «Статистика» в розділі «Меню» – це одна з найбільш затребуваних функцій порталу Скриня. Вона показує кількість переглядів кожної роботи, розміщеної майстром в особистому профайл-магазині. А ось про що свідчить велика або маленька кількість переглядів, ви колись замислювалися?

Якщо говорити в загальному, то статистика переглядів – це кількісний вимір інтересу потенційних покупців до конкретної роботи (товару). Тобто, якщо ваш товар дивляться мало – це проблема. Але з іншого боку, якщо дивляться багато, але не купують – це теж сигнал про те, що потрібно щось змінювати.

Мінімум переглядів.

Розглянемо спочатку варіант, коли переглядів мало. Тобто ви викладаєте фото роботи в профайл-магазин, а на нього ніхто не клікає, щоб розглянути ближче і дізнатися подробиці про виріб. В такому випадку перша і головна причина – це низька якість фото. Чого гріха таїти, більшість майстрів робить фото своїх робіт самостійно, і виходить не у всіх і не завжди добре і красиво.
Для вирішення цієї проблеми варто пограти з фотографіями: експериментувати самостійно (навчитися можна всьому, як відомо «Не святі горшки ліплять») або ж витратитися на професійного фотографа.

Багато переглядів, нуль продажів.

Буває і таке, що роботу начебто і дивляться часто і систематично, але придбати її ніхто не поспішає. Цьому «неподобству» може бути кілька причин.

1. Робота має якийсь недолік, який покупець бачить при найближчому розгляді укрупнених фото або при прочитанні опису. У такому випадку варто спробувати оцінити свої вироби критично, подивитися на них очима покупця і зрозуміти, що ж потрібно поміняти. У мене в профайл-магазині є сумка з рафії. У цій моделі більше 800 переглядів (щодня мінімум 3-4). Бувають дні, коли цю сумку розглядають і 8-11 разів за один день. Єдиний «недолік», який я бачу в цій роботі – статус «для прикладу». Найближчим часом постараюся зв′язати таку ж сумку, щоб змінити його на «готова робота», і подивлюся на результат))

2. Робота привертає увагу не потенційних покупців, а рукодільниць. Є у мене сумки, за якими періодично спостерігається сплеск інтересу і кількості переглядів за день. При звичайних 2-3 перегляду в тиждень раптом трапляється по 6-7 в день і так протягом декількох днів поспіль. А потім знову затишшя. У таких випадках я роблю для себе висновок, що модель привернула увагу якийсь рукодільниці, яка вирішила пов`язати таку сумку собі і просто по ходу роботи розглядає і уточнює деталі))

3. Деякі роботи, особливо ті, що мають певний розмір, спочатку не можуть підходити всім покупцям. Наприклад, у мене в магазині також є дитячі сарафани з льону та бавовни. Так ось вони виконані в одному екземплярі в конкретному розмірі (під конкретний дитячий зростання), тому вони все ще шукають своїх майбутніх господинь.

А що ви думаєте з приводу статистики переглядів? Пропоную писати свої думки в коментарях до статті.

Коментарі
2018.02.06 22:07

Конечно, здесь имеет значение и категория изделий, которые вы предлагаете. Например, я вяжу женские сумки – это товар широкого потребления, который постоянно есть в обиходе у каждой женщины. А вот, например, роскошные кованые изделия или швензы под сережки – это предложение для более узкой группы покупателей. В данной статье я попытаюсь проанализировать статистику просмотров именно для ТШП.

2018.02.07 20:24

Интересную тему подняли. Я не заметила взаимосвязи между большим количеством просмотров и продажами. Чаще смотрят то, что дороже, а покупают – что подешевле.

2018.02.07 20:44

и так бывает))) хотя я лично на цену смотрю в последнюю очередь, но это потому что оцениваю работы с позиции мастера, а не покупателя))) меня привлекают именно фотографии – часто кликаю на красивое фото, даже если такой товар меня в принципе не интересует, т.е. чисто ради удовольствия посмотреть чужие работы)))

Додати коментар
Будь ласка Увійдіть в систему, щоб продовжити...
Вверх ↑
Завантаження...