Українська
 
uah
грн

Як купувати на Ярмарку ?

16 Лют 2020
30
На Ярмарку Ви можете придбати подарунки ручної роботи, зразки народного мистецтва, рукоділля і handmade.

Зверніть увагу, що на Ярмарку Ви купуєте роботу напряму у Продавця без комісій, тому всі деталі краще обговорювати безпосередньо з Продавцем.

Проведення замовлень через листування не оформлюючи їх на сайті є порушенням Правил Ярмарки. Всі замовлення повинні бути оформлені в системі сайту в повному обсязі.

Щоб оформити замовлення:

Крок 1

Додайте роботи, які Вас зацікавили у кошик. Для цього натисніть кнопку «В кошик» на сторінці обраної роботи.



Крок 2

Щоб перейти до оформлення замовлення натисніть кнопку «Перейти у кошик» або кнопку «Кошик»





Щоб видалити роботу з кошика натисніть кнопку «Видалити»



Щоб купити роботу пізніше натисніть кнопку «Купити пізніше», робота потрапить у список «Вибране».



Виберіть кількість одиниць товару. Натисніть кнопку «Оформити замовлення»



Крок 3

Якщо Ви раніше не були зареєстровані на Ярмарку - пройдіть коротку реєстрацію. Якщо у Вас вже є аккаунт на Ярмарку - авторизуйтесь і переходьте до наступного кроку. Якщо Ви вже увійшли в систему раніше - пропустіть цей крок.



Якщо при реєстрації Вам на пошту не прийшов лист із кодом підтвердження - перевірте папку «Спам»

Крок 4

Вкажіть додаткову інформацію до Вашого замовлення, якщо потрібно, залиште свій коментар чи питання до замовлення.



Вкажіть адресу доставки. Якщо це перше Ваше замовлення, натисніть «Додати» і вкажіть необхідні для доставки дані (можна окремо вказати дані для адресної доставки або для доставки до відділення поштової служби).





Після заповнення необхідних даних натисніть «Зберегти» та оберіть спосіб доставки, натисніть «Продовжити».





Ще раз перевірте всі зазначені дані.
Виберіть спосіб оплати та натисніть «Оформити замовлення». Функціонал вибору способу оплати поки що в розробці, тому можна відразу натиснути «Оформити замовлення». Спосіб оплати потрібно буде обговорити додатково безпосередньо з продавцем.




Зверніть увагу!
Після оформлення замовлення, поки воно не оплачене, всі інші замовлення, оформлені в даного продавця, будуть автоматично додані до вже існуючого замовлення.



Після оформлення замовлення Продавець отримає сповіщення про нього і зв′яжеться з Вами по вказаному телефону або напише повідомлення на Ярмарку.

Також Ви можете писати Продавцю за допомогою кнопки «Написати повідомлення» на сторінці магазину Продавця або на сторінці «Мої замовлення».



Якщо в процесі обговорення замовлення Вас щось не влаштує - його можна буде скасувати.




Ви можете бачити інформацію про статуси замовлень, а також ознайомитися з історією змін за допомогою кнопки «Деталі».





В полі замовлення додана основна інформація про Продавця.
Щоб ознайомитись потрібно натиснути кнопку «...» поряд з іменем Продавця.





Щоб відстежити посилку після оплати замовлення, натисніть на кнопку «Відстежити посилку»



Після завершення замовлення не забудьте залишити відгук.





Свої відгуки про Продавів та їх вироби Ви можете змінювати самостійно.

Для того щоб змінити відгук до того чи іншого замовлення натисніть кнопку «Показати відгук», далі - «Змінити». Відредагуйте текст відгуку і натисніть «Змінити».
Коментарі
17 Лют 2020, 09:20
Дякую за зміни. А при виборі кількості одиниць одної й тої ж роботи буде враховуватись інформація, яку ми заповнюємо в характеристиках до роботи? Практично всі мої роботи виготовлені в одному екземплярі, і продати дві однакових я не можу.
0
0
Відповісти
Editor
20 Лют 2020, 13:06
Чарівна скриня: так, кількість одиниць, вказаних в характеристиках роботи, враховується при оформленні замовлення.
0
0
Відповісти
28 Лют 2020, 18:22
Дякую. Дуже корисні зміни
0
1
Відповісти
bobuin bob
17 Кві 2020, 14:49
Почему нет номера телефона продавца для прямого контакта ?
5
0
Відповісти
Степаненко Тамара
20 Тра 2020, 13:53
Жахливий інтерфейс, нічого не відповідає, не можу зробити замовлення.
3
0
Відповісти
Editor
21 Тра 2020, 10:14
bobuin bob: Номер телефона продавца Вы можете получить после оформления заказа, обратившись в администрацию. До оформления заказа Вы можете общаться с продавцом с помощью сервиса ′Сообщения′.
0
0
Відповісти
Editor
21 Тра 2020, 10:17
Степаненко Тамара: відповіли в приватних повідомленнях.
0
1
Відповісти
Тимофеева Нина
17 Сер 2020, 17:25
Который раз (наверное уже 4!!!) не могу сделать покупку - крутится шарик и.... все!!! Пожалуйста!!!! Сделайте правки в программу. Жалко что обязательно какие-то неполадки.
3
0
Відповісти
Editor
18 Сер 2020, 08:20
Тимофеева Нина: Попробуйте очистить кеш браузера или использовать другой браузер.
1
0
Відповісти
22 Гру 2020, 05:39
Сколько будет стоить доставка до г. Тараз Республика Казахстан
0
0
Відповісти
Костюченко Валентина
5 Cіч 2021, 15:20
Дайте номер продавца
0
0
Відповісти
Editor
9 Cіч 2021, 12:38
Костюченко Валентина: Номер продавца мы сможем предоставить только после оформления заказа.
0
0
Відповісти
Подгорная Валентина
2 Лют 2021, 12:22
Что-то сильно у вас заадминистрировано. Голову сломаешь, пока заказ сделаешь. Доверяйте своим продавцам. Второй день изучаю , вместо того, чтобы срочно получить желаемое. Зачем вместо голову сломаешь - напечатали председатель сломаешь. Что за чушь?
0
0
Відповісти
Подгорная Валентина
2 Лют 2021, 12:24
не портите текст
0
0
Відповісти
Подгорная Валентина
2 Лют 2021, 12:25
все исковеркали весь текст. вот так вы и работаете Хотелось бы товар купить, а не блудить в ошибках
0
0
Відповісти
Editor
4 Лют 2021, 11:40
Подгорная Валентина: если у Вас не получается оформить заказ, обратитесь, пожалуйста, в администрацию с конкретным вопросом, который у Вас возник, чтобы Вам смогли помочь
0
0
Відповісти
швець ольга
19 Бер 2021, 09:23
Чому не берете до уваги пропозиції? Хотілося б по простіше робити покупку. Бо так помучишся і не зробиш замовлення.
3
0
Відповісти
Editor
23 Бер 2021, 09:06
швець ольга: Які саме питання у Вас виникають при оформленні замовлення? Опишіть, будь ласка, конкретну проблему, ми будемо раді допомогти.
0
0
Відповісти
Тихоненко Надежда
26 Тра 2021, 22:48
добрый день! Не работают кнопки заказа, ввожу адрес доставки, но адрес не сохраняется.
2
0
Відповісти
Zloy Yar
30 Чер 2021, 16:19
Что вы тут намудрили ?
Заполняю все пункты ,жму ′Сохранить′ и на этом все . А где ′Продолжить′ и ′Оформить заказ′ ?
2
0
Відповісти
Марченко Поліна
29 Вер 2021, 11:40
Немогу оформить заказ, в десятый раз заполняю все пункты в поле доставка и жму сохранить, но следующие кнопки не активируются и возможности продолжить нет
1
0
Відповісти
10 Лют 2022, 12:31
Так и не поняла, каким образом покупатели могут рассчитываться с продавцом дистанционно. Только наложкой?
0
0
Відповісти
Editor
22 Лют 2022, 00:18
ForestArtDream: на данный момент Вы можете оплатить заказ наложенным платежом или на карту продавца по предоплате.
0
0
Відповісти
31 Бер 2022, 11:46
.
0
0
Відповісти
Рандохо Ольга
7 Лип 2022, 08:37
Не могу оформить заказ, уже часа 2 крутится загрузка
2
0
Відповісти
Лєна Лєна
27 Вер 2022, 20:41
Не можу оформити замовлення,загрузка крутиться безкінечно.Раніше оформляла без проблем.
0
0
Відповісти
Сакара Таня
21 Бер 2023, 18:25
Какой баран разрабатывал форму заказа?! Невозможно оформить!
0
0
Відповісти
Сакара Таня
21 Бер 2023, 18:27
Вы хоть работаете? Удаляйте свой мусор, если не работаете. Только морочите продавцов и покупателей
0
0
Відповісти
Ивченко Ирина
1 Лип 2023, 10:29
Добрый день,не могу оформить заказ,уже полчаса ′крутится′, загрузка!
2
0
Відповісти
Foley Yuliia
11 Лют 2024, 17:30
хочу купити картину,але іншого розміру.Пишу вам повідомлення-не відповідаєте.Знайшла вас в інстагра,пишу туди,також нема відповіді.Ви працюєте ще?
0
1
Відповісти
Додати коментар
Щоб продовжити, будь ласка Увійдіть в систему
Повернутися до початку