Українська
 
uah
грн
Базові дії
1. Для чого потрібна реєстрація ?
Для чого потрібна реєстрація ?


Реєстрація дає можливісті:

- залишити відгук про товар, що вплине на рейтинг майстра і допоможе визначитись іншим покупцям при виборі майстра/товару;

- зберігати історію замовлень та діалогів;

- збирати товари у «Вибране»;

- спілкуватися з друзями, ділитися досвідом у сфері рукоділля з колегами на сайті Ви зможете за допомогою функції «Додати у друзі».
2. Як купувати на Ярмарку ?
Як купувати на Ярмарку ?
На Ярмарку Ви можете придбати подарунки ручної роботи, зразки народного мистецтва, рукоділля і handmade.

Зверніть увагу, що на Ярмарку Ви купуєте роботу напряму у Продавця без комісій, тому всі деталі краще обговорювати безпосередньо з Продавцем.

Проведення замовлень через листування не оформлюючи їх на сайті є порушенням Правил Ярмарки. Всі замовлення повинні бути оформлені в системі сайту в повному обсязі.

Щоб оформити замовлення:

Крок 1

Додайте роботи, які Вас зацікавили у кошик. Для цього натисніть кнопку «В кошик» на сторінці обраної роботи.



Крок 2

Щоб перейти до оформлення замовлення натисніть кнопку «Перейти у кошик» або кнопку «Кошик»





Щоб видалити роботу з кошика натисніть кнопку «Видалити»



Щоб купити роботу пізніше натисніть кнопку «Купити пізніше», робота потрапить у список «Вибране».



Виберіть кількість одиниць товару. Натисніть кнопку «Оформити замовлення»



Крок 3

Якщо Ви раніше не були зареєстровані на Ярмарку - пройдіть коротку реєстрацію. Якщо у Вас вже є аккаунт на Ярмарку - авторизуйтесь і переходьте до наступного кроку. Якщо Ви вже увійшли в систему раніше - пропустіть цей крок.



Якщо при реєстрації Вам на пошту не прийшов лист із кодом підтвердження - перевірте папку «Спам»

Крок 4

Вкажіть додаткову інформацію до Вашого замовлення, якщо потрібно, залиште свій коментар чи питання до замовлення.



Вкажіть адресу доставки. Якщо це перше Ваше замовлення, натисніть «Додати» і вкажіть необхідні для доставки дані (можна окремо вказати дані для адресної доставки або для доставки до відділення поштової служби).





Після заповнення необхідних даних натисніть «Зберегти» та оберіть спосіб доставки, натисніть «Продовжити».





Ще раз перевірте всі зазначені дані.
Виберіть спосіб оплати та натисніть «Оформити замовлення». Функціонал вибору способу оплати поки що в розробці, тому можна відразу натиснути «Оформити замовлення». Спосіб оплати потрібно буде обговорити додатково безпосередньо з продавцем.




Зверніть увагу!
Після оформлення замовлення, поки воно не оплачене, всі інші замовлення, оформлені в даного продавця, будуть автоматично додані до вже існуючого замовлення.



Після оформлення замовлення Продавець отримає сповіщення про нього і зв′яжеться з Вами по вказаному телефону або напише повідомлення на Ярмарку.

Також Ви можете писати Продавцю за допомогою кнопки «Написати повідомлення» на сторінці магазину Продавця або на сторінці «Мої замовлення».



Якщо в процесі обговорення замовлення Вас щось не влаштує - його можна буде скасувати.




Ви можете бачити інформацію про статуси замовлень, а також ознайомитися з історією змін за допомогою кнопки «Деталі».





В полі замовлення додана основна інформація про Продавця.
Щоб ознайомитись потрібно натиснути кнопку «...» поряд з іменем Продавця.





Щоб відстежити посилку після оплати замовлення, натисніть на кнопку «Відстежити посилку»



Після завершення замовлення не забудьте залишити відгук.





Свої відгуки про Продавів та їх вироби Ви можете змінювати самостійно.

Для того щоб змінити відгук до того чи іншого замовлення натисніть кнопку «Показати відгук», далі - «Змінити». Відредагуйте текст відгуку і натисніть «Змінити».
3. Що означають «Статуси замовлень»
Що означають «Статуси замовлень»
Передбачено 5 статусів замовлень:

1. Очікує підтвердження (Нове замовлення)


Після оформлення замовлення, продавець отримує SMS та E-mail та протягом 48 годин повинен підтвердити Ваше замовлення.

Якщо Ваше замовлення не було підтверджене протягом 48 годин - напишіть Адміністрації.



2. Очікує оплати (Підтверджено)

Цей статус говорить про те, що Продавець підтвердив Ваше замовлення та готовий обговорювати додаткові деталі, якщо необхідно.

На цьому этапі Продавеь або Покупець все ще може відмінити замовлення.

Також на даному етапі все ще можна змінювати кількість одиниць в замовленні, вартість доставки, а також добавляти або відміняти роботи в замовленні.

Покупець повинен оплатити замовлення на цьому етапі



3. Очікує відправлення (Оплачено)

Статус означає, що Продавець отримав кошти та Ваше замовлення готується до відправки.



4. Очікує закриття (Відправлено)

Статус означає, що Продавець відправив посилку за вказаною адресою та замовлення очікує закриття.

Для відслідкування посилки нажміть на кнопку «Відстежити посилку»

Замовлення може закрити як Покупець так і Продавець.



5. Закрито

Статус означає, що замовлення було успішно завершена.

Увага ! Тільки після закриття замовлення Покупець може залишити відгук.
Детальніше - Як написати відгук?



Існує ще один статус замовлення - Замовлення відмінено.

Цей статус означає, що Продавець не може виконати Ваше замовлення з вказаних в коментарі до відміни причин.



Історію зміни статусів замовлення Ви можете переглянути натиснувши на кнопку «Деталі».




4. Пошук: категорії, фільтри і ключові слова
Пошук: категорії, фільтри і ключові слова
Знайти виріб на сайті можна трьома незалежними способами:

1. Пошук за розділами і категоріями виробів. Наприклад: «Браслети», «Аксесуари», «Кухня», «Декор», та за підкатегоріями – «Вишиванки», «Писанки», «Скриньки» і так далі.



2. Пошук у Каталозі за допомогою фільтрів за готовністю роботи, технікою, матеріалом, стилем, кольором і за іншими фільтрами.



3. Пошук за ключовими словами – поле «Пошук по товарах».



5. Що таке «Тип» роботи ?
Що таке «Тип» роботи ?
Тип роботи – інформація для покупця; вказує на наявність/відсутність товару у майстра, можливість чи відсутність можливості виготовлення на замовлення, а також умови виготовлення виробу на замовлення.

«В наявності» – виріб є в наявності і готовий до продажу (зазначення часу виготовлення виробу не потрібно).





«На замовлення» – готової роботи немає в наявності, але майстер може виготовити точну копію за вказану кількість днів (зазначення часу виготовлення виробу обов’язкове).




«Для прикладу» – готової роботи немає в наявності та виготовити точну копію майстер не може, але можна замовити щось схоже на основі даної роботи за вказану кількість днів (зазначення часу виготовлення виробу обов’язкове).



6. Як написати відгук?
Як написати відгук?


Увага ! Тільки після закриття замовлення Покупець може залишити відгук.

Крок 1: Зайдіть в розділ «Мої замовлення»

Крок 2: Якщо ви отримали своє замовлення, натисніть на кнопку «Закрити замовлення».



Крок 3: Оберіть тип відгуку (позитивний чи негативний), введіть текст відгуку та натисніть кнопку «Зберегти».





7. Що таке рейтинг та від чого він залежить ?
Що таке рейтинг та від чого він залежить ?
Фіксування рейтингу продавців введене з метою підвищення рівня довіри покупців до продавців.



Рейтинг складається з:

1. Балів, отриманих за відмітки «Мені подобається» («Сердечка») (1 відмітка = 1 бал *). Кількість відміток – це кількість разів, коли користувачі сайту додали вашу роботу, статтю чи колекцію в свій розділ Обране.
* Якщо користувач знімає свою відмітку «Мені подобається» - рейтинг, відповідно, зменшується на 1 бал.

2. Балів за відгуки до замовлень (позитивний відгук додає 10 балів до рейтингу *, негативний віднімає 5 балів) - (читати Як написати відгук?).
* Покупець може залишити декілька відгуків до кількох замовлень на одну і ту ж роботу, але в такому випадку бали в рейтингу нараховуються/списуються тільки один раз.

Ознайомитися зі списком продавців Ярмарку за ретингом можна в розділі Спільнота - Учасники.

8. Що таке рівень користувача ?
Що таке рівень користувача ?
Рівень користувача - це статус довіри до продавця з боку Адміністрації.
 
Існує три рівні користувача:
 
1. НОВИЙ - присвоюється всім користувачам після реєстрації.
 


2. ДОВІРЕНИЙ - означає , що учасник пройшов перевірку і викликає довіру.


  
3. ПРОБЛЕМНИЙ - присвоюється у разі недотримання Правил площадки або отримання скарг з боку покупців.
 


Статус ДОВІРЕНИЙ, можуть отримують учасники, які:
 
1. Дотримуються Правил сайту
2. Не мають боргів і штрафів
3. Не мають скарг з боку покупців
4. Оформляють роботи згідно Правила по оформленню роботи






9. Чому не приходять E-mail-сповіщення ?
Чому не приходять E-mail-сповіщення ?


E-mail-сповіщення приходять з адреси - robot@skrami.com та order@skrami.com

Якщо виникають труднощі з отриманням повідомлень, необхідно додати цю адресу в список довірених в налаштуваннях Вашої пошти.
10. Як продавати на Ярмарку?
Як продавати на Ярмарку?
Перший крок для початку успішних продажів на сайті → Реєстрація.
 



 
Для отримання можливості розміщувати свої роботи в каталозі Ярмарку при реєстрації необхідно вказати що Ви Продавець. Якщо Ви вже зареєструвалися як Покупець - не біда! Тип користувача можна змінити в Налаштуваннях.
 

 
Кнопка «Можливості» покаже які можливості будуть у Вас на Ярмарку після реєстрації.





Для завершення реєстрації необхідно вказати свою електронну пошту і натиснути кнопку «Продовжити».

На вказану Вами пошту прийде код для підтвердження реєстрації, введіть код і натисніть «Продовжити».



Опублікуйте свої роботи в магазині.

Як додати роботу? Що таке Чернетка?, Правила по оформленню роботи, а також багато іншої корисної інформації читайте в розділі Допомога.
 
При реєстрації як Продавець, Вам автоматично буде присвоєний БЕЗКОШТОВНИЙ* тарифний план «Новачок»


*Детальну інформацію про тарифи можна знайти в розділі «Тарифні плани» після реєстрації як Продавець.













11. Мої файли - Як прикріпити фото ?
Мої файли - Як прикріпити фото ?


Функціонал «Мої файли» дає можливість використовувати, завантажені Вами файли, багато разів.

Додати файл можна на сторінці «Повідомлення» - «Чат / Діалог»




На даний момент підтримується прикріплення файлів 5 форматів: .jpg (.jpeg), .png, .gif, .bmp і .pdf.
Максимальний розмір одного файлу - 10 MB.

Після завантаження файлу, він зявиться в списку «Мої файли»



Щоб прикріпити файл до повідомлення, просто виберіть його зі списку.




Загальний розмір «Мої файли» для покупців - «30 MB», для продавців / організаторів - «50 MB»

Для оптимізації, за замовчуванням, активована опція «Оптимізація фотографій».
При завантаженні фотографії в форматі «JPG» або «JPEG», фото автоматично стискається до розміру 900px в ширину. По бажанню, цю опцію можна відключити.



Для того, щоб видалити зайві фото, нажміть ссилку «Налаштування»








Файли можна завантажувати з комп′ютера та телефону.

12. Прикріплення файлів через URL
Прикріплення файлів через URL
Скопіюйте ПРЯМЕ посилання на файл.

Наприклад, з безкоштовного сервісу загрузки фотографій https://uk.imgbb.com

Підтримується прикріплення файлів 5 форматів: .jpg (.jpeg), .png, .gif, .bmp і .pdf.

Увага! Не прямі посилання на файли не підтримуються.



На сторінці «Чат / Діалог», натисніть на відповідну кнопку поряд з полем введення повідомлення, та вставте ссилку на файл.




Якщо до повідомлення прикріплено файл або є внутрішнє посилання - спрацьовує функція попереднього перегляду повідомлення перед відправленням.



Кількість прикріплених до діалогу файлів відображається на сторінці «Мої повідомлення».



13. Налаштування сповіщень
Налаштування сповіщень
Налаштувати сповіщення можна на сторінці Налаштування - Підписка та сповіщення.



Ви можете налаштувати оповіщення на сайті про:
- блокування та розблокування Вашого аккаунта
- зміну рівня користувача
- додавання вашої роботи в колекцію
- проблеми з вашими колекціями (зняття колекції з публікації якщо колекція пошкоджена)



Також ви можете налаштувати сповіщення по E-mail про:
- підтвердження замовлення
- нові повідомлення
- блокування та розблокування Вашого аккаунта
- зміну рівня користувача
- додавання вашої роботи в колекцію
- проблеми з вашими колекціями



Переглянути нові сповіщення Ви можете натиснувши кнопку ′Сповіщення′





Переглянути прочитані сповіщення Ви можете натиснувши на кнопку ′Всі сповіщення′



Видалити повідомлення рівня INFO Ви можете натиснувши відповідну кнопку













Cлужба підтримки
Контакти
skrynya.ua@gmail.com
Повернутися до початку