ua
 
Українська
 
uah
грн

Правила по оформленню роботи

3 Вер 2013
15
Від якості оформлення робіт безпосередньо залежить кількість залучених клієнтів та рейтинг представлених позицій в каталозі ярмарку, а також у пошукових системах.

Оформлення роботи не повинно суперечити Правилам сайту.

Рекомендації з оформлення роботи:

1. Тип



Тип роботи - інформація для покупця; вказує на наявність (відсутність) товару у майстра, можливість (не можливість) виготовлення на замовлення, а також умови виготовлення виробів на замовлення.

Детальніше про типи робіт читайте в розділі Допомога → Що таке «Тип» роботи ?

2. Назва роботи





Назва роботи покликана в першу чергу надати покупцеві уявлення про саму роботу.

У першу чергу в назві роботи вкажіть, що за виріб ви пропонуєте, а потім вже напишіть авторську назву роботи.

1.1. Рекомендується не використовувати лапки у назві робіт за винятком авторської назви.
Напр: Блокнот «Ніжність» або Намисто «Лазур», тут авторською назвою є слова Ніжність і Лазур - пишуться в лапках.
 
1.2. У назві не повинна міститися стороння інформація: слова і фрази типу «продано», «бронь», «резерв», «акція», «розпродаж», «знижка» і т.п. Подібна інформація в назві «засмічує» її, а деякі слова («продано», «відкладено») можуть відлякати або розчарувати потенційних покупців. Якщо ваша робота продана, але ви готові зробити щось подібне за її мотивами, ви можете присвоїти їй статус «На замовлення» або «Для прикладу». Якщо ціна роботи знижена, у Вас є можливість повідомити про знижку скориставшись послугою реклами робіт в розділі Збільшити продажі.

1.3. Пам’ятайте, що необгрунтоване використання всіх ВЕЛИКИХ ЛІТЕР в назвах робіт не тільки ускладнює візуальне сприйняття тексту, а ще й вважається ознакою поганого тону в інтернеті-спільноті.

3. Опис



Опис роботи має бути граматично правильно написаний.

1. Текст повинен відповідати нормам української літературної мови.

2. У тексті повинні дотримуватися норми пунктуації та використання спеціальних знаків.

Між словами, а також після знаків пунктуації (спец. символами) необхідно ставити пробіли (максимум 1 пробіл). Наявність зайвих пробілів (напр., 2 пропуски підряд: «Іграшка__заєць») або їх відсутність (напр., «бавовна,фліс») погано впливають на відображення роботи в пошукових системах.

Допускається :

«Жіночий одяг: сукні, спідниці. Червона сукня в горошок. »

Не допускається:

«== Розпродаж!! ==»
«Жіночий одяг :Сукні,спідниці.Червона сукня в горошок .»

3. Розміщувати в Описанні або будь-де ще на сайті будь-які контактні дані або посилання на сторонні ресурси ЗАБОРОНЕНО! Також в Описанні заборонено розміщувати внутрішні посилання, наприклад, на інші роботи або на магазин.

Зверніть увагу, що в процесі заповнення роботи ви можете користуватися кнопкою попереднього перегляду, щоб побачити, як виглядатиме сторінка вашої роботи із введеною вами інформацією.



4. Короткий опис





Це поле видно тільки в каталозі. Функція короткого опису - добре виділити роботу в каталозі і / або дати уявлення про головні характеристики виробу.

Приклади заповнення короткого опису:

- «Дизайнерський картон, ручний розпис»
- «Ніжне, для дитячої шкіри»
- «Зроблено в єдиному екземплярі»
- «Вовна, сухе валяння, розмір 30 х 10 см»

5. Розмір роботи





Точна і докладна вказівка розмірів виробу допоможе покупцеві отримати більш повне уявлення про роботу, «приміряти» її.

Вказуючи розміри, подбайте про те, щоб вони були зрозумілі покупцю і він міг з легкістю зорієнтуватися: для одягу буде правильним повідомити розміри в різних форматах - в українському (42, 44) та в міжнародному (S, M). Якщо це, наприклад, каблучка з каменем - вкажіть діаметр каблучки і розмір каменю. Важливими параметрами для картин будуть розміри по ширині і висоті, для сережок - їх довжина, для ляльок - зріст, і так далі.

6. Розділ



При додаванні роботи вибирайте найбільш відповідні для неї розділ та категорію. Від того, наскільки точно ви розмістите товар у Каталозі, залежить її успіх при пошуку потенційними покупцями. Присутність товарів у невідповідних розділах вводить покупців в оману, ускладнюючи їм пошук і купівлю необхідних робіт.

Якщо ви не можете визначити категорію, до якої можна віднести вашу роботу, зверніться, будь ласка, в Адміністрацію, ми допоможемо визначитись. Також читати - Як додати категорію в каталог ?

7. Ціна



У полях «Ціна» допустимі тільки цифрові значення.

Ціна вказується без копійок, якщо в ціні з копійками немає потреби, і без валюти. Тобто якщо ціна роботи - 65 грн, то в полі «Ціна UAH» потрібно вказати «65», а не «65.00», «65.00 грн» чи «65 грн»

Якщо в роботі представлений комплект виробів, то ціну необхідно вказати за комплект, в описі можна розписати вартість кожного виробу окремо.

Не допускається вказування ціни в наступних форматах:

- Дог.
- Від 30 грн
- 10-20

Система сайту пропонує вам заповнити ціну роботи в кількох різних валютах, якщо ви плануєте здійснювати міжнародний продаж, але обов′язковими є лише поля ціни в UAH та RUR.



Ви можете вказати ціну в профільній валюті магазину (поле ціни в профільній валюті завжди перше в списку) і натиснути кнопку «Перерахувати валюти», після чого ціна у всіх інших валютах заповниться автоматично згідно діючому на той момент курсу.

8. Колір і стиль





Зазначення кольору і стилю служить уточненням до опису і допомагає розмежувати роботи всередині товарної категорії.

9. Матеріали, техніки



Важливо уважно заповнювати поля «Матеріали» та «Техніки», включаючи туди основні матеріали та техніки, використані при створенні роботи. Наприклад, якщо покупець буде шукати саме «светр з вовни», а у Вас в магазині є такий, але в його описі і переліку матеріалів не вказаний матеріал «вовна», то покупецеві буде значно важче його знайти. Тому обов’язково вказуйте матеріали, з яких виготовлена ​​робота.

Щоб додати матеріали та техніки в роботу натисніть у відповідному полі кнопку «Додати» та виберіть необхідні матеріали та техніки в запропонованих списках.

Підбір матеріалів і технік повинен бути оптимальним - не багато і не мало. Наприклад, якщо на листівці є одна бісеринка, то матеріал бісер вибирати не варто.

Якщо у списку матеріалів і технік Ви не знайшли того, що підходить саме до Вашої роботи, вкажіть цей матеріал чи техніку у Ключових словах та Описанні. Також Ви можете запропонувати додати в список новий матеріал чи техніку, для цього зверніться в Адміністрацію.

Рекомендуємо додатково вказувати матеріали та техніки, які були використані при створенні роботи, ще й в полі «Описання». Це не буде зайвим, а навпаки допоможе покупцю знайти Вашу роботу. Наприклад, ви можете вказати в полі «Матеріали»: «Атласні стрічки», а в описі роботи уточнити: «При створенні роботи використовувалися атласні стрічки».

10. Ключові слова



Особливу увагу слід приділити правильній добірці ключових слів до роботи.

Ключові слова - це пошукові запити, за якими потенційний покупець шукатиме саме Вашу роботу. Якщо ви не вказали жодного ключового слова, покупець не зможе знайти Вашу роботу через текстовий пошук на сайті.

Щоб додати ключові слова у відповідному полі натисніть кнопку «Додати».



В поле, що з′явилося, почніть вводити ключове слово чи словосполучення. В ході введення тексту система пропонуватиме вам список вже наявних в базі подібних ключових слів. Виберіть слово чи словосполучення зі списку або самостійно закінчіть введення необхідного тексту і натисніть «Додати» або Enter.



Введіть наступне ключове слово. Щоб видалити додане ключове слово натисніть відповідну кнопку поряд з ним.



Ключові слова повинні описувати роботу коротко і по суті. В якості ключових слів також може виступати колір роботи. Вказуйте лише ті ключові слова чи словосполучення, які мають безпосереднє відношення до Вашого виробу, і якими б Ви самі скористалися при пошуку подібної роботи.

Всі слова повинні бути вказані без крапки чи коми в кінці слова, оскільки ключові слова «сорочка» і «сорочка.» пошуковик розцінює як 2 різних запити.

Необхідно вказати:
- назву предмета (картина, шкатулка, іграшка, туфлі і т.д.);
- техніку виконання;
- колір;
- використані матеріали;
- для кого (для чоловіків, для дітей, для вагітних, і т.д.);
- інші слова.

Слова можуть бути вказані в будь-якому порядку.

11. Фотографії та постер



Один з простих та ефективних способів, яким можна зацікавити потенційних клієнтів, – це гарні фотографії.

Пам’ятайте, що покупці в інтернеті – це звичайні люди, які спочатку розглядають фотографії, а вже потім читають опис. Забезпечте приємні та реалістичні фото, і нові активні клієнти не змусять себе чекати!

Фотографії повинні відповідати наступним вимогам:
1. Фото повинно бути в форматі JPG або JPEG.
2. Розміром до 8 Мб.
3. Ширина та висота не менше 266х150 пікселів.
4. Забороняється розміщувати на фото будь-які контактні дані або посилання на посторонні ресурси. Розміщення власного логотипу продавця допускається лише якщо він не містить вказаних вище заборонених даних.

Щоб завантажити фото в роботу в полі «Фотографії» натисніть кнопку «Додати фотографії» та виберіть на своєму комп’ютері потрібні файли. В одну роботу можна завантажити до 10 фотографій. Після завантаження у Вас з′явиться можливість керувати порядком розміщення фото за допомогою кнопок в колонці «Змінити», а також видалити зображення. Таким чином можна відзначити головне фото (фото, що відображатиметься на сторінці роботи першим) та встановити порядок відображення наступних фото.



Заключний та дуже важливий етап оформлення роботи - створення постера. Постер - це зображення стандартного розміру (266х150 пікселів) і горизонтальної орієнтації, яке представлятиме Вашу роботу на сторінках Каталогу та у Вашому Профайл-магазині. Постер роботи - це перше, що побачить покупець при перегляді Каталогу, саме за цим зображенням у нього складеться перше враження про роботу. Покупець відкриє сторінку виробу, перегляне всі фото та прочитає опис лише якщо його зацікавить постер. Тому дуже важливо правильно підібрати фото для обрізки постера, щоб воно найбільш вигідно представляло вашу роботу. Суть створення постера - це обрізка вже існуючого завантаженого в роботу фото до розміру 266х150 пікселів.

Щоб створити постер виберіть в списку завантажених фото одне з них та натисніть на значок обрізки поряд з цим фото в колонці «Постер».



Перед Вами відкриється віконце для обрізки постера. Виділіть область фотографії, яку Ви хотіли б бачити в якості постера та натисніть «Обрізати».



Постер готовий.

Оформлення роботи завершене.

Далі натисніть кнопку «Відправити роботу на модерацію» якщо Ви є користувачем тарифного плану «Новачок». Якщо Ви користуєтесь тарифами «10%» або «20-200 робіт», ви можете одразу розмістити роботу, не проходячи модерацію, натиснувши кнопку «Опублікувати».

Коментарі
1 Вер 2014, 10:09
Спасибо за статью, новенькое узнала для себя.
Отличная статья.
0
0
Відповісти
Прекрасная статья. Мне очень помогла, благодарю. Мила.
0
0
Відповісти
23 Лис 2014, 22:35
спасибо за статью, все очень доступно и понятно
0
0
Відповісти
16 Лют 2015, 20:11
Фото с ног на голову, но при просмотре правильно. Можно редактировать поворот ?
0
0
Відповісти
16 Лют 2015, 23:59
Здравствуйте, Генаефа. Функции поворота фото на сайте пока что нет. Можно только повернуть фото на компьютере и загрузить на сайт заново.
0
0
Відповісти
Спасибо, было интересно.
0
0
Відповісти
Спасибо за статью,полностью ознакомилась,буду теперь применять советы.
0
0
Відповісти
10 Бер 2016, 15:48
Дякую!!!
0
0
Відповісти
29 Чер 2016, 21:11
Доброго дня! Не можу додати роботу, всі поля заповнила, не з′являється напис ′опублікувати′ другий день поспіль
0
0
Відповісти
9 Жов 2016, 12:11
Здравствуйте!
Спасибо за информацию!
Однако есть и недостатки, например, постер можно сделать только альбомной ориентации, тогда как иногда изделие можно представить только в книжной. Обрезается большая часть, фото не представительное и в результате теряет¿ся покупатель. К тому же размер постера слишком мал, при нынешней фототехнике иногда даже невозможно сделать фото такого маленького размера. Понятно, что сайт экономит ресурс, однако это не очень хорошо для пользователей. Почему бы не постав
1
0
Відповісти
9 Жов 2016, 15:59
Здравствуйте, Надежда.

Постер - это картинка, которая будет представлять вашу работу в каталоге. Если вы откроете любую страницу каталога то увидите, что все постеры одного размера - 266х150 пикс. Система позволяет обрезать постер только пропорциональный этим размерам. Но это не значит что вам нужно делать и загружать фото для постера именно такого размера. Функционал сайта позволяет обрезать и масштабировать к таким размерам любое фото. При желании после обраезки постера исходное фото можно
0
0
Відповісти
Добрый день, скажите, пожалуйста, разместила в магазине коллекцию из шести предметов, абсолютно одинаковых по размеру и в одной технике, но в разной цветовой гамме. Модератор продукт не утверждает, с объяснением:"Разделите, пожалуйста, Вашу работу на несколько отдельных работ, и добавьте в каждую минимум 1 фотографию. Исключение касается только одинаковых изделий разного цвета." Я не понимаю, в чем проблема, все изделия одинаковы, только разного цвета, есть общая фотография и каждого изделия отд
0
0
Відповісти
16 Лис 2017, 12:04
Здравствуйте, Наталия.
По вопросу ответили вам в личных сообщениях.
0
0
Відповісти
18 Тра 2018, 17:29
Здравствуйте!
Спасибо за информацию!
Добавьте, пожалуйста, в список материалов МДФ.
0
0
Відповісти
4 Лис 2019, 12:34
Дякую за інформацію,додайте в списки, скульптурний живопис.
0
0
Відповісти
Додати коментар
Будь ласка Увійдіть в систему, щоб продовжити...
Повернутися до початку
Завантаження...