ua
 
Українська
 
uah
грн

Що означають «Статуси замовлень»

20 Лип 2018
16
Статуси замовлень дають можливість Покупцю в будь-який момент дізнатись на якому етапі виконання знаходиться замовлення.

Передбачено 5 статусів замовлень:

1. Нове

Після оформлення замовлення, продавець отримує SMS, і повинен протягом 48 годин підтвердити замовлення.

Якщо Ваше замовлення не підтверджене протягом 48 годин - напишіть Адміністрації.



2. Підтверджено
Цей статус говорить про те, що Продавець побачив Ваше замовлення і готовий обговорювати деталі його виконання. На цьому етапі Ви можете узгодити з Продавцем всі деталі замовлення.



Якщо в процесі обговорення замовлення Покупець передумає чи Продавець з Покупцем не дійдуть згоди - замовлення можна буде відмінити. Також на даному етапі можна змінювати кількість одиниць в замовленні.

3. Оплачено
Означає, що Продавець отримав кошти.



На даному етапі вже не можна міняти кількість одиниць в замовленні чи відміняти його. Якщо все ж така потреба виникла - напишіть Адміністрації.

4. Відправлено
Означає, що Продавець відправив замовлення за вказаною адресою.



5. Закрито
Продажа завершена.



Тільки після закриття замовлення Покупець може залишити відгук.
Як залишити відгук ?

Існує ще один статус замовлення - відмінено. Цей статус означає, що Продавець не може виконати Ваше замовлення з вказаних в коментарі до відміни причин.



Історію зміни статусів замовлення Ви можете переглянути натиснувши на кнопку «Деталі».




Коментарі
Glushko Nataliia
30 Бер 2019, 21:00
Доброго дня!
Я замовила козацькі сережки і очікую на Новій пошті ха вказаною адресою.
Прошу підтвердити, що замовлення 117834 пішло в роботу
З повагою,
Наталя
0
0
Відповісти
1 Кві 2019, 10:09
Доброго дня, Наталіє.
Відповіли у приватних повідомленнях.
0
0
Відповісти
11 Кві 2019, 23:49
Добрый вечер. Подскажите, пожалуйста, возможно продлить заказ на одну неделю, дополнительно? Заказ подтвердила, посылку отправила, оплата наложенным платежом. Т.К. не смогу забрать оплату в течении двух недель, не смогу закрыть заказ в положенные сроки
0
0
Відповісти
12 Кві 2019, 13:28
Здравствуйте, Настёна
Да Вы можете отсрочить закрытие заказа. Оставьте, пожалуйста в заметках к заказу дату, к которой нужно отсрочить закрытие.
0
0
Відповісти
17 Кві 2019, 23:13
Доброї ночі. Підкажіть як проходить процедура оплати і відрахунок процентів вам ?Просто я вперше продаю свій товар не в курсі
0
0
Відповісти
18 Кві 2019, 14:20
Доброго дня, beadwork.
Відповіли у приватних повідомленнях.
0
0
Відповісти
6 Тра 2019, 21:29
Здравствуйте,подскажите как проходит процедура оплаты и начисление процентов вам?
0
0
Відповісти
7 Тра 2019, 10:27
Здравствуйте, Mariposa.
Ответили в приватных сообщениях.
0
0
Відповісти
Даниленко Тетяна
9 Тра 2019, 23:22
Доброго вечора....Я замовила готову проволку 925 проби діаметр 0,5мм 2шт, і очікую її на Новій Почті за вказаною адресою.
Прошу підтвердити, що замовлення 119920 пішло в роботу
З повагою,
Тетяна
0
0
Відповісти
Доброго дня. Також цікавить процедура оплати товару та нарахування відсотків вам. Перший раз продаю тут.
0
0
Відповісти
28 Тра 2019, 11:19
Доброго дня, відповіли в приватних повідомленнях.
0
0
Відповісти
Даниленко Тетяна
30 Тра 2019, 14:49
Доброго вечора….Я замовила готову проволку 925 проби діаметр 0,5мм 2шт, і очікую її на Новій Почті за вказаною адресою.
Прошу підтвердити, що замовлення 121002 пішло в роботу
З повагою,
Тетяна
0
0
Відповісти
31 Тра 2019, 13:50
Доброго дня, Тетяно.
Зверніть, будь ласка, увагу, що на Ярмарку ви купуєте роботу напряму у майстра без комісій, тому і всі деталі найкраще обговорити безпосередньо з майстром.
Спілкуватися з ним Ви можете за допомогою сервісу «Повідомлення».
0
0
Відповісти
6 Чер 2019, 23:29
Доброго дня! Вчора мені надійшло замовлення № 121615, я підтвердила його, написала замовниці уточнення, який саме розмір потрібен. Відповіді немає. сьогодні знову написала, чи потрібні реквізити для оплати. Чекаю на відповідь. Скажіть, будь ласка, якщо замовник не відповідає, які мої дії? Як саме має проводитись оплата - це потрібно обговорити в листуванні?
Дякую.
0
0
Відповісти
7 Чер 2019, 12:39
Доброго дня, Ліліє. Відповіли в приватних повідомленнях.
0
0
Відповісти
Савчук Наталія
28 Чер 2019, 23:05
Добрий день! Просить підтвердити Замовлення але я не знаю як це зробити..
0
0
Відповісти
Додати коментар
Будь ласка Увійдіть в систему, щоб продовжити...
Повернутися до початку
Завантаження...