Українська
 
uah
грн

Як налаштувати доставку?

2 Кві 2021
11


Способи доставки Ви можете обрати в налаштуваннях Вашого магазину (Меню - Налаштування, вкладка Магазин).





Чим більше способів доставки з вартістю Ви вкажете - тим простіше буде Вашим покупцям визначитись з покупкою, а також це значно пришвидшить процес обговорення замовлення.



Тарифи на доставку для кожного способу доставки в межах країни та в інші країни для міжнародної торгівлі можна змінити у налаштуваннях Вашого магазину (Меню - Налаштування, вкладка Магазин).







Розрахувати орієнтовну вартість доставки для ваших робіт кожною з служб ви можете за допомогою калькулятора.



Налаштування доставки для всіх робіт можна в Профайл-магазині.



Виберіть країну доставки.



Вага посилки вливає на вартість доставки. Тип роботи вливає на терміни доставки.



Також ви можете встановити безкоштовну доставку для всіх чи певних робіт.



Ви можете вказати суму, від якої доставка буде безкоштовною.





Щоб переглянути всі способи доставки, вартість та терміни доставки натисніть на кнопку ′...′.





Для зручності роботи з великою кількістю товарів, додано фільтри.





Вартість доставки можна буде змінити навіть після отримання замовленя. Вартість доставки можна змінювати до статусу замовлення «Оплачено».





Після відправки посилки, код відстеження можна буде вказати для покупця



Коментарі
7 Кві 2021, 19:41
Мої вітання!
Поясніть, будь ласка, як тепер увімкнути опцію ′доставка згідно тарифів компанії-перевізника′? Справа в тому, що я ніколи не враховую і не беру зі своїх замовників плату за доставку наперед. Тепер незрозуміло, як бути... Коли я вимикаю цифри за доставку, то у замовників під час оформлення випливає, що доставка безкоштовна. Якщо я введу тарифи на доставку, то тепер до суми замовлення ще буде доплюсовуватися і тариф на доставку? А як можна увімкнути тепер опцію без базових тарифів, але й не так, щоб це випливало як безкоштовна доставка, щоб не збивати з пантелику своїх замовників?
Із повагою,
Вікторія.
2
0
Відповісти
Editor
8 Кві 2021, 11:17
Глущук Вікторія: замовлення завжди складається з вартості товару та вартості доставки. Згідно нових змін, покупець повинен заздалегідь знати вартість доставки. У вас є можливість змінити тарифи на доставку для кожної компанії-перевізника (Тарифи на доставку). Активувати безкоштовну доставку для конкретних робіт або активувати безкоштовну доставку для всіх робіт, вартість кожної з яких (або загальна сумма замовлення) більша ніж зазначена сумма Х. Вартість доставки не входить в комісію з продажу.
2
0
Відповісти
8 Кві 2021, 12:37
Editor:
Шановна адміністраціє, дуже дякую за пояснення! Я так собі і розуміла. Завжди рада вашим новим функціоналам, але оцей момент з вартістю доставки раніше мені більше підходив. А було б можливим, щоб сума на доставку в замовленні була тільки як додатковий орієнтовний інформаційний аспект для замовника і не доплюсовувалася до загальної суми замовлення?
3
0
Відповісти
Editor
8 Кві 2021, 12:54
Глущук Вікторія: якщо Ви встановите Безкоштовну доставку наприклад від 100 UAH, то при оформленні замовлення Ваші покупці бачитимуть надпис ′Безкоштовна доставка від 100 UAH′ і якщо вони захочуть отримати безкоштовну доставку, мінімальна сума замовлення повинна бути 100 UAH.

Детальніше тут:
Стаття:Як купувати на Ярмарку ?

Крім того ви завжди можете змінити вартість доставки після замовлення.
1
0
Відповісти
10 Кві 2021, 16:53
Editor:
Дякую! :)
0
0
Відповісти
30 Кві 2021, 10:49
Не нужная опция, теперь придётся менять текст описания товара, соответственно он просядет в выдаче гугла
Давайте тогда распишем полную стоимость с НДС, пФ, военным сбором, амортизацией средств производства, и основных фондов
1
0
Відповісти
13 Лип 2021, 11:05
Доброго дня.
Таке нововведення є дуже незручним. Тепер в замовленні підтягується плата за доставку і приходиться прописувати покупцю, що він має заплатити тільки за замовлення, а за доставку заплатить при отриманні.
Я, як і багато продавців, оформлюю посилки для відправлення Новою поштою та Укрпоштою в особистому кабінеті - не стою в чергах, а тільки приношу оформленні посилки до відділень та залишаю їх операторам.
І якщо, покупець оплатить доставку разом із замовленням, мені прийдеться вистоювати черги, щоб оплатити доставку (на Укрпошті немає можливості оплатити посилку онлайн).
Ви написали, що це спрощує покупку, але тільки завдає непотрібного клопоту.
Прохання дійсно покращити і зробити так, як писала Глущук Вікторія:
′Щоб сума на доставку в замовленні була тільки як додатковий орієнтовний інформаційний аспект для замовника і не доплюсовувалася до загальної суми замовлення?′
2
0
Відповісти
4 Лис 2021, 19:22
Вже листопад, а цю дебілістику з доставкою так і не прибрали
Я хочу, щоб покупець сам собі платив свою доставку, нащо мені то плюсувати до замовлення? Який в цьому сенс?
0
0
Відповісти
25 Гру 2021, 14:03
Добрий день!Підкажіть,будь ласка,як в самому замовленні змінити оператора доставки.Бо при оформленні замовлення покупець обрав Укрпошту,а при готовності товару обрав відправку Новою Поштою.
0
0
Відповісти
Editor
22 Лют 2022, 00:30
Nadija jewelry: Покупець має право бачити приблизну вартість доставки при оформленні замовлення. Встановити базову вартість доставки Ви можете в налаштуваннях магазину.
0
0
Відповісти
Editor
22 Лют 2022, 00:30
Максимченко Олена: змінити оператора після оформлення замовлення немає можливості.
0
0
Відповісти
Додати коментар
Щоб продовжити, будь ласка Увійдіть в систему
Повернутися до початку