Українська
 
uah
грн

Робота із замовленнями

4 Кві 2017
4
Як тільки покупець оформить заявку на придбання Вашої роботи, Ви отримаєте повідомлення про це на пошту, а також СМС-повідомлення на вказаний при реєстрації номер мобільного телефону.

Заявка зберігається на сторінці «Мої замовлення». На цій сторінці ви можете вести листування з покупцем, уточнювати деталі та питання щодо доставки і оплати, а також переглянути всю інформацію про замовлення та історію переписки.

Отримавши замовлення перше, що потрібно зробити, - зв′язатися з замовником. При чому чим швидше ви це зробите, тим краще, оскільки часто покупець розраховує на максимально швидке виконання замовлення. Зв`язатися з покупцем можна написавши йому повідомлення на сайті або зателефонувавши за вказаним номером. Всі варіанти оплати і доставки ви обговорюєте безпосередньо з ним і вибираєте будь-які вам зручні.
 
Статуси замовлень дають можливість вашим Покупцям в будь-який момент дізнатись на якому етапі виконання знаходиться замовлення.



Передбачено декілька статусів замовлень:

Підтвердити замовлення - натискаємо в тому випадку, якщо Ви готові виконати замовлення або виріб є в наявності.

Замовлення оплачено - якщо покупець перерахував вам кошти або Ви домовилися про оплату.

Замовлення відправлено - натискаєте і тим самим повідомляєте покупця про те, що замовлення відправлене.

Закрити замовлення - підтвердження завершення вдалої угоди між продавцем і покупцем.



Як тільки замовник отримає в свої руки бажану роботу - він залишить відгук про якість Вашої продукції і Ваші ділові якості, щоб рекомендувати Вас як надійного майстра іншим покупцям. Якщо покупець не лишив відгук - ви можете нагадати йому про це повідомленням чи по телефону.
 
Важливо! Якщо з тих чи інших причин покупка не відбулася, необхідно відмінити замовлення і вказати причину відміни.



* Якщо замовлення не було закрите (або відмінене) протягом 2 тижнів з моменту оформлення (або закінчення терміну виготовлення), та при відсутності окремих домовленостей про відстрочку в діалогах з вказанням приблизних дат, – замовлення буде автоматично вважатись закритим і потребуватиме оплати згідно умов вашого тарифного плану.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОКУПЦЯ

Контактні дані Покупця можна побачити в полі «Адреса доставки»:



Для того, щоб побачити додаткову інформацію про Покупця:
- дата реєстрації;
- кількість закритих і відмінених замовлень;
- кількість залишених відгуків;
- скарг від Продавців.

Потрібно натиснути кнопку «...» поряд з іменем Покупця.



РОБОТА З НОТАТКАМИ

Кнопка «Додати нотатку» створена для майстра, покупець не бачить записів, які додав майстер за допомогою цієї кнопки.



Натиснувши на кнопку «Додати нотатку» майстер може лишити замітку для себе, наприклад, щоб не забути якогось нюансу щодо замовлення.



Оновивши сторінку нотатка збережеться. Щоб змінити запис потрібно натиснути кнопку «Нотатка» ще раз, внести і зберегти зміни.

УВАГА! Якщо покупець не оформив замовлення через кнопку «Купити», але продаж відбувся через повідомлення, то майстер повинен оформити замовлення самостійно від імені покупця.

ДОДАВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ ВІД ІМЕНІ ПОКУПЦЯ

Щоб додати замовлення в систему від імені покупця необхідно натиснути кнопку «Додати замовлення» в розділі «Мої замовлення».



Перед Вами відкриється вікно для оформлення замовлення.



Заповнюємо всі необхідні поля і натискаємо кнопку «Додати замовлення».



Замовлення з`явиться у вкладці «Нові замовлення».



ЗМІНА СУМИ ЗАМОВЛЕННЯ

Наголошуємо, що сума замовлення повинна відповідати реальності і якщо в процесі обговорення з Покупцем вартість роботи змінюється, то й сума замовлення повинна бути змінена.

Скористатися можливістю зміни суми замовлення можна на етапах виконання замовлення «Нове» або «Підтверджене». Якщо є необхідність змінити суму замовлення на іншому етапі - потрібно звернутися в Адміністрацію написавши повідомлення.

Для зміни вартості натисніть кнопку «Змінити суму замовлення».



Вкажіть суму та натисніть «Відправити запит».



СКАРГИ НА ПОКУПЦЯ

Продавець має можливість лишити скаргу на Покупця, чим попередити інших Продавців про можливі випадки шахрайства.

Переглянути скарги на Покупця можна натиснувши кнопку «Скарги».



Щоб залишити скаргу на Покупця, натисніть кнопку «Поскаржитись».



Виберіть із списку тип скарги та натисніть кнопку «Додати».





Ваші скарги не є анонімними, тому просимо віднестися до можливості лишити скаргу з усією відповідальністю.








Коментарі
15 Cіч 2021, 06:06
Не зрозуміла. Не бажаю, щоб покупець залишав відгук про покупку, роботу продавця, сайту, перебіг комерційного товару.
0
0
Відповісти
6 Тра 2023, 15:37
Як мені відмінити заказ? Бо помилково сформував два?
0
0
Відповісти
6 Тра 2023, 15:38
І нашо ви пишите доставку 20 та 40 грн - такого вже нема!!!
2
0
Відповісти
8 Лип 2023, 20:22
Після здійснення продажу, замовлення закрито, як сплачується відсоток для магазину?
0
0
Відповісти
Додати коментар
Чтобы продолжить, пожалуйста Увійдіть в систему
Повернутися до початку