ua
 
Українська
 
uah
грн

Що означають «Статуси замовлень»

20.07.2018
9

Статуси замовлень дають можливість Покупцю в будь-який момент дізнатись на якому етапі виконання знаходиться замовлення.

Передбачено 5 статусів замовлень:

1. Нове

Після оформлення замовлення, продавець отримує SMS, і повинен протягом 48 годин підтвердити замовлення.

Якщо Ваше замовлення не підтверджене протягом 48 годин – напишіть Адміністрації.

2. Підтверджено
Цей статус говорить про те, що Продавець побачив Ваше замовлення і готовий обговорювати деталі його виконання. На цьому етапі Ви можете узгодити з Продавцем всі деталі замовлення.

Якщо в процесі обговорення замовлення Покупець передумає чи Продавець з Покупцем не дійдуть згоди – замовлення можна буде відмінити. Також на даному етапі можна змінювати кількість одиниць в замовленні.

3. Оплачено
Означає, що Продавець отримав кошти.

На даному етапі вже не можна міняти кількість одиниць в замовленні чи відміняти його. Якщо все ж така потреба виникла – напишіть Адміністрації.

4. Відправлено
Означає, що Продавець відправив замовлення за вказаною адресою.

5. Закрито
Продажа завершена.

Тільки після закриття замовлення Покупець може залишити відгук.
Як залишити відгук ?

Існує ще один статус замовлення – відмінено. Цей статус означає, що Продавець не може виконати Ваше замовлення з вказаних в коментарі до відміни причин.

Історію зміни статусів замовлення Ви можете переглянути натиснувши на кнопку «Деталі».

Коментарі
Glushko Nataliia
2019.03.30 21:00

Доброго дня!
Я замовила козацькі сережки і очікую на Новій пошті ха вказаною адресою.
Прошу підтвердити, що замовлення 117834 пішло в роботу
З повагою,
Наталя

Администратор .UA
2019.04.01 10:09

Доброго дня, Наталіє.
Відповіли у приватних повідомленнях.

2019.04.11 23:49

Добрый вечер. Подскажите, пожалуйста, возможно продлить заказ на одну неделю, дополнительно? Заказ подтвердила, посылку отправила, оплата наложенным платежом. Т.К. не смогу забрать оплату в течении двух недель, не смогу закрыть заказ в положенные сроки

Администратор .UA
2019.04.12 13:28

Здравствуйте, Настёна
Да Вы можете отсрочить закрытие заказа. Оставьте, пожалуйста в заметках к заказу дату, к которой нужно отсрочить закрытие.

2019.04.17 23:13

Доброї ночі. Підкажіть як проходить процедура оплати і відрахунок процентів вам ?Просто я вперше продаю свій товар не в курсі

Администратор .UA
2019.04.18 14:20

Доброго дня, beadwork.
Відповіли у приватних повідомленнях.

2019.05.06 21:29

Здравствуйте,подскажите как проходит процедура оплаты и начисление процентов вам?

Администратор .UA
2019.05.07 10:27

Здравствуйте, Mariposa.
Ответили в приватных сообщениях.

Даниленко Тетяна
2019.05.09 23:22

Доброго вечора….Я замовила готову проволку 925 проби діаметр 0,5мм 2шт, і очікую її на Новій Почті за вказаною адресою.
Прошу підтвердити, що замовлення 119920 пішло в роботу
З повагою,
Тетяна

Додати коментар
Будь ласка Увійдіть в систему, щоб продовжити...
Вверх ↑
Завантаження...