• ПРИКРАСИ
  • ДЛЯ ДОМУ
  • ДЛЯ НЕЇ
  • ДЛЯ НЬОГО
  • ДІТИ
  • ПРЕДМЕТИ
  • СВЯТА
  • МАТЕРІАЛИ
ua
 
Українська
 
uah
грн

Що означають «Статуси замовлень»

20.07.2018
0

Статуси замовлень дають можливість Покупцю в будь-який момент дізнатись на якому етапі виконання знаходиться замовлення.

Передбачено 5 статусів замовлень:

1. Нове

Після оформлення замовлення, продавець отримує SMS, і повинен протягом 48 годин підтвердити замовлення.

Якщо Ваше замовлення не підтверджене протягом 48 годин – напишіть Адміністрації.

2. Підтверджено
Цей статус говорить про те, що Продавець побачив Ваше замовлення і готовий обговорювати деталі його виконання. На цьому етапі Ви можете узгодити з Продавцем всі деталі замовлення.

Якщо в процесі обговорення замовлення Покупець передумає чи Продавець з Покупцем не дійдуть згоди – замовлення можна буде відмінити. Також на даному етапі можна змінювати кількість одиниць в замовленні.

3. Оплачено
Означає, що Продавець отримав кошти.

На даному етапі вже не можна міняти кількість одиниць в замовленні чи відміняти його. Якщо все ж така потреба виникла – напишіть Адміністрації.

4. Відправлено
Означає, що Продавець відправив замовлення за вказаною адресою.

5. Закрито
Продажа завершена.

Тільки після закриття замовлення Покупець може залишити відгук.
Як залишити відгук ?

Існує ще один статус замовлення – відмінено. Цей статус означає, що Продавець не може виконати Ваше замовлення з вказаних в коментарі до відміни причин.

Історію зміни статусів замовлення Ви можете переглянути натиснувши на кнопку «Деталі».

Додати коментар
Будь ласка Увійдіть в систему, щоб продовжити...
Вверх ↑
Завантаження...