Читати попередню частину -
Ромашка із фоамірану. Частина 3.
Тоді продовжуємо. Праску вимикаємо і відставляємо подалі, аби зберегти наші ручки від пересихання та опіків. Доречі, нагадую, що робота із праскою має свої особливості – від гарячого повітря, що утворюється біля нагрівального приладу, шкіра наших жіночих ручок втрачає вологу і пересихає. Це саме стосується і клейового пістолету. Тому, не забувайте користуватись зволожуючим кремом для рук за кожної нагоди і не залишайте гарячу праску біля себе, якщо у ній немає потреби.
Перепрошую за ліричний відступ, але не могла оминути цей аспект, бо про це майже ніхто не згадує. А ми ж мусимо бути красунями!
Останній підготовчий етап – розрізаємо наші пелюсткові диски на окремі пелюстки.
Кожну пелюстку можна трішки прокрутити між пальчиками у тому місці, де вона кріпитиметься до серединки. Такий прийом дозволить вам зробити ромашку просто ідеальною, тому спробуйте та визначіть для себе, чи варто користуватись цим прийомом. Я ж просто продемонструю.
Пелюстка після обробки її кінчика:
Усі деталі готові!
Трішки естетики, доки гріється клейовий пістолет. :)
Магія починається! Беремо до рук серединку і першу пелюстку. На пелюстку (самий її краєчок) наносимо клей і приклеюємо до зовнішнього краю серединки (у місці де закінчилась бахрома).
Ось так виглядає перша пелюстка:
Робимо те ж саме з іншими пелюстками.
Ось так виглядає наша ромашка із першим рядом пелюсток:
Далі між пелюстками першого ряду таким самим чином приклеюємо пелюстки другого ряду. Кожна пелюстка другого ряду має бути між пелюстками першого ряду.
Ну ось, майже готово.
Якщо ваша ромашка буде закріплена у композиції, де буде видно її зворотну частину, то обов’язково маємо оформити і цей її бік. Для цього можна використати фігурний дирокол (у мене це дирокол у формі квітки діаметром 2,5 см). Із зеленого фоамірану вирізаємо маленьку квітку, яку просто приклеюємо зі зворотної сторони ромашки, нанісши клей у центр зворотного боку квітки. Зовнішню частину такої підклейки можна трішки відтонувати коричневою фарбою. У цьому випадку потрібно зберегти міру, аби не втратити враження природності.
У моєму випадку квіти я роблю для декору освітлення і тому, від елементів, які не буде видно я відмовляюся, оскільки для мене має важливе значення, аби квіти пропускали якомога більше світла. Через це, я вам лише для розуміння продемонструю, як виглядатиме зворотна сторона ромашки, якщо її оформити таким способом:
Ну що, сподіваюсь, у вас все вийшло? Буду вдячна, якщо ви знайдете можливість прокоментувати мій майстер клас, або задати питання, якщо щось незрозуміло написала.
Буду вдячна, якщо ви зможете порадити цей майстер-клас і своїм друзям. Це дасть натхнення на створення нових майстер-класів і розуміння, які процеси варто описувати більш детально, а які достатньо описати кількома словами.
Натхнення вам, мої хороші! :)