ua
 
Українська
 
uah
грн

З чого почати продажі хендмейд в інтернеті?

17 Бер 2013


Перші етапи підготовки описані в статті «З чого починаються продажі хендмейд? З підготовки!». Тепер безпосередньо про продажі хендмейд в інтернеті:

1. Зареєструйтесь в соціальних мережах, почніть з vk.com і facebook.com Вкажіть ваші ім′я та прізвище, напрями творчості, телефон та адресу електронної пошти. Створіть кілька альбомів, і завантажте в них фотографії ваших робіт.
Можливо ви побоюєтеся публікувати відкрито свій телефон та електронну пошту. У такому випадку ви можете купити окремий номер телефону і створити робочу електронну пошту, і вказувати тільки їх. Досить буде перевіряти телефон і пошту один раз в день.

2. Зареєструйтесь безкоштовно на інтернет-ярмарку рукоділля Скриня, і викладіть приклади ваших робіт.
Продажі офлайн і онлайн можуть сильно відрізнятися. Ви самі знаєте, що є товар, який чудово купують «вживу», але на фотографіях він виходить невдало, нецікаво, непривабливо. Тому важливо експериментувати, викладати різні роботи - так ви дізнаєтеся про вашого інтернет-покупця.



3. Завантажте оптимальну кількість робіт - 10-15 мінімум. Чим більше, тим краще.

4. Завантажте якісні по-справжньому виграшні фотографії ваших робіт - саме по ним покупець приймає рішення, в кого з майстрів що купити. Фотографії - це обличчя вашого товару, тому якість фотографій визначає кількість покупок ваших handmade виробів.

5. Дайте повний чіткий текстовий опис виробу. Чому? Тому що пошук виробів в інтернеті йде в 95% випадків по тексту. Текст запиту просто вбивають у гуглі чи яндексі, і значить розміщений вами текст опису роботи повинен відповідати параметрам SEO-тексту (SEO - термін для оптимізації сайтів під пошук в гугл чи яндекс). Тому рекомендований об′єм тексту - не менше 300 знаків. Максимум - 2000 знаків.
Важливо вказувати матеріал, техніки, розміри, можна колір та інше.

6. Постійно оновлюйте дані про наявність виробів та про ціну. Як відомо, задоволений покупець розкаже 3 друзям, а незадоволений - 10.



7. Завантажте свою власну фотографію, краще тематичну на тлі своїх робіт або просто хорошу портретну.

8. В описі діяльності напишіть докладно про себе - хто ви, у чому ви професіонал, що відрізняє ваші роботи.

9. Якщо виріб незвичайний - треба прямо написати як його використовувати в житті (приклади вдалого чи оригінального використання), і доповнити фотографіями предмета в інтер′єрі.

Про продажі handmade робіт читайте в статті «Які handmade роботи добре продаються в українському інтернеті?»
Коментарі
Додати коментар
Будь ласка Увійдіть в систему, щоб продовжити...
Повернутися до початку
Завантаження...