![](https://ds1.skrami.com/avatars/u115500_avatar_5d1a3ae590fa5.jpg)
Автор статті
Editor
Інші статті
Поради
![Перегляди](https://skrynya.ua/wp-content/themes/pandora/img/grey/icon_view.png)
7114
![](https://skrynya.ua/wp-content/themes/pandora/img/grey/icon_likes.png)
6
![Перегляди](https://skrynya.ua/wp-content/themes/pandora/img/grey/icon_view.png)
5475
![Перегляди](https://skrynya.ua/wp-content/themes/pandora/img/grey/icon_view.png)
10562
![](https://skrynya.ua/wp-content/themes/pandora/img/grey/icon_likes.png)
3
Як продавати хендмейд: легенда
![](https://skrynya.ua/wp-content/themes/pandora/img/grey/icon_date.png)
3 Кві 2013
![Коментарі](https://skrynya.ua/wp-content/themes/pandora/img/grey/icon_comment.png)
7
![](https://ds1.skrami.com/articles/p230897_56f653ad8eb3d.jpg)
Створювати красиві речі не так вже й просто - ще складніше їх продавати. Покупцеві потрібно не просто показати, що ваш твір - зразок стилю і якості. Покупця потрібно мотивувати, змусити закохатися в те, що ви робите, перейнятися до кожної речі мало не родинними почуттями.
Для того, щоб знайти господарів своїм творам, щоб виділитися з когорти різномастих майстрів, варто придумати і продумати так звану легенду хендмейду. Тобто - визначитися з ідеєю, яка буде характеризувати весь ваш домашній бізнес. Вона повинна проявлятися в усьому: стилістиці робіт і фотографій, які будуть їх представляти, описах товарів, упаковці і т.п.
Ось декілька порад по створенню гарної хендмейд-легенди.
Вибрати цільову аудиторію
Для початку, потрібно зрозуміти: що б ви не робили - це не всім припаде до смаку. Тому потрібно чітко визначиться з тим, для кого ви працюєте, уявити собі цю людину: її вік, погляди на життя, уподобання. І тоді ви зрозумієте, що їй потрібно, що здатне викликати в неї симпатію, знайдете правильний підхід, який забезпечить продаж.
Будьте щирими
Важливий момент: істинний хендмейд не терпить фальші, тому не намагайтеся робити речі для людей, яких не розумієте. З тієї ж причини не варто братися за втілення ідеї, яка добре продається, але особисто вам чужа.
![](https://ds1.skrami.com/articles/p230897_56f653ad2b29b.jpg)
Не будьте надто серйозними
Придумуючи легенду для свого рукодільного бізнесу, не забувайте про гумор та іронію. Бійтеся себе перехвалити! Надмірний пафос, передозування барвистими епітетами в описах можуть відвернути покупця. Не варто захоплюватися також історичними довідками і пізнавальними фактами - мало хто любить зануд. Крім того, будучи занадто серйозними, ви ризикуєте: покупець почне шукати підтвердження гучним словам і може прискіпливо поставитися до того, що ви продаєте. А ось жартівливий тон, навпаки, дозволить скрасити дрібні недоліки робіт.
І ще ...
Головне, що потрібно донести до людини, якій ви пропонуєте виріб ручної роботи: він робить не покупку, а надбання. Вдумайтеся в зміст останнього слова, відчуйте його. Крім матеріальної речі у вас купують якусь складову щастя: домашній затишок, можливість виразити свою індивідуальність, проявити любов до близьких, подбати про майбутнє планети, згадати безтурботне дитинство ... та що завгодно.
P.S. Завжди пам’ятайте - купуючи те, що ви робите, людина дає вам можливість заробляти улюбленою справою. Відчуйте подяку до неї, спробуйте передати її в легенді і в кожній з роботі - це окупиться краще, продумана до дрібниць стратегія продажів. Адже ви не робите - ви створюєте.
Читайте також:
- Які handmade роботи добре продаються в українському інтернеті?
- З чого почати продажі хендмейд в інтернеті?
Коментарі
![](https://ds1.skrami.com/avatars/u7042_avatar.jpg)
![](https://ds1.skrami.com/avatars/u4795_avatar_65d548b3142a5.jpg)
![](https://ds1.skrami.com/avatars/u12136_avatar.jpg)
![](https://skrynya.ua/wp-content/themes/pandora/img/grey/avatar_customer.jpg)
Косарева Марина
26 Жов 2014, 19:29
Спасибо))
![](https://skrynya.ua/wp-content/themes/pandora/img/grey/icon_like.png)
0
![](https://skrynya.ua/wp-content/themes/pandora/img/grey/icon_dislike.png)
0
Відповісти
![](https://ds1.skrami.com/avatars/u16953_avatar.jpg)
26 Тра 2015, 16:45
очень дельная статья! спасибо за полезную информацию)
![](https://skrynya.ua/wp-content/themes/pandora/img/grey/icon_like.png)
0
![](https://skrynya.ua/wp-content/themes/pandora/img/grey/icon_dislike.png)
0
Відповісти
![](https://skrynya.ua/wp-content/themes/pandora/img/grey/avatar_seller.jpg)
2 Чер 2015, 21:19
Спасибо,статья мотивирует и подталкивает к действию и фантазии
![](https://skrynya.ua/wp-content/themes/pandora/img/grey/icon_like.png)
0
![](https://skrynya.ua/wp-content/themes/pandora/img/grey/icon_dislike.png)
0
Відповісти
![](https://skrynya.ua/wp-content/themes/pandora/img/grey/avatar_seller.jpg)
10 Лис 2015, 11:18
Спасибо, очень правдивая и побуждающая к действию статья! По сути, творец и ценитель - это одно целое! Каждый мастер с началом новой работы подсознательно думает и ждет своего "ЦЕНИТЕЛЯ-ПОКУПАТЕЛЯ", человека которого встревожит, "зацепит" и не оставит равнодушным проделанная работа. Всем желаю побольше встреч с чуткими, душевно-творческими натурами ))))
![](https://skrynya.ua/wp-content/themes/pandora/img/grey/icon_like.png)
0
![](https://skrynya.ua/wp-content/themes/pandora/img/grey/icon_dislike.png)
0
Відповісти
Додати коментар
Чтобы продолжить, пожалуйста
Увійдіть в систему