Українська
 
uah
грн

Як продавати хендмейд: легенда

3 Кві 2013
7


Створювати красиві речі не так вже й просто - ще складніше їх продавати. Покупцеві потрібно не просто показати, що ваш твір - зразок стилю і якості. Покупця потрібно мотивувати, змусити закохатися в те, що ви робите, перейнятися до кожної речі мало не родинними почуттями.

Для того, щоб знайти господарів своїм творам, щоб виділитися з когорти різномастих майстрів, варто придумати і продумати так звану легенду хендмейду. Тобто - визначитися з ідеєю, яка буде характеризувати весь ваш домашній бізнес. Вона повинна проявлятися в усьому: стилістиці робіт і фотографій, які будуть їх представляти, описах товарів, упаковці і т.п.

Ось декілька порад по створенню гарної хендмейд-легенди.

Вибрати цільову аудиторію

Для початку, потрібно зрозуміти: що б ви не робили - це не всім припаде до смаку. Тому потрібно чітко визначиться з тим, для кого ви працюєте, уявити собі цю людину: її вік, погляди на життя, уподобання. І тоді ви зрозумієте, що їй потрібно, що здатне викликати в неї симпатію, знайдете правильний підхід, який забезпечить продаж.

Будьте щирими

Важливий момент: істинний хендмейд не терпить фальші, тому не намагайтеся робити речі для людей, яких не розумієте. З тієї ж причини не варто братися за втілення ідеї, яка добре продається, але особисто вам чужа.



Не будьте надто серйозними

Придумуючи легенду для свого рукодільного бізнесу, не забувайте про гумор та іронію. Бійтеся себе перехвалити! Надмірний пафос, передозування барвистими епітетами в описах можуть відвернути покупця. Не варто захоплюватися також історичними довідками і пізнавальними фактами - мало хто любить зануд. Крім того, будучи занадто серйозними, ви ризикуєте: покупець почне шукати підтвердження гучним словам і може прискіпливо поставитися до того, що ви продаєте. А ось жартівливий тон, навпаки, дозволить скрасити дрібні недоліки робіт.

І ще ...

Головне, що потрібно донести до людини, якій ви пропонуєте виріб ручної роботи: він робить не покупку, а надбання. Вдумайтеся в зміст останнього слова, відчуйте його. Крім матеріальної речі у вас купують якусь складову щастя: домашній затишок, можливість виразити свою індивідуальність, проявити любов до близьких, подбати про майбутнє планети, згадати безтурботне дитинство ... та що завгодно.

P.S. Завжди пам’ятайте - купуючи те, що ви робите, людина дає вам можливість заробляти улюбленою справою. Відчуйте подяку до неї, спробуйте передати її в легенді і в кожній з роботі - це окупиться краще, продумана до дрібниць стратегія продажів. Адже ви не робите - ви створюєте.

Читайте також:
- Які handmade роботи добре продаються в українському інтернеті?
- З чого почати продажі хендмейд в інтернеті?
Коментарі
Дуже корисна стаття
0
0
Відповісти
12 Cіч 2014, 20:26
Просто, кратко и по существу. Спасибо! :)
0
0
Відповісти
27 Лют 2014, 15:56
Спасибо!
0
0
Відповісти
Косарева Марина
26 Жов 2014, 19:29
Спасибо))
0
0
Відповісти
26 Тра 2015, 16:45
очень дельная статья! спасибо за полезную информацию)
0
0
Відповісти
2 Чер 2015, 21:19
Спасибо,статья мотивирует и подталкивает к действию и фантазии
0
0
Відповісти
Спасибо, очень правдивая и побуждающая к действию статья! По сути, творец и ценитель - это одно целое! Каждый мастер с началом новой работы подсознательно думает и ждет своего "ЦЕНИТЕЛЯ-ПОКУПАТЕЛЯ", человека которого встревожит, "зацепит" и не оставит равнодушным проделанная работа. Всем желаю побольше встреч с чуткими, душевно-творческими натурами ))))
0
0
Відповісти
Додати коментар
Будь ласка Увійдіть в систему, щоб продовжити...
Повернутися до початку